آفتاب

ثبت نام طرح ملی "آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم" آغاز شد

ثبت نام طرح ملی "آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم" آغاز شد

از سوی دارالقرآن الکریم خانه کارگر ثبت نام طرح ملی اقرأ "آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم" آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدصادق محسنی کبیر گفت : پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم، ثبت نام مرحله اول طرح ملی اقرا (آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم) در سراسر کشور توسط دارالقرآن خانه کارگر آغاز شد.

وی گفت: این طرح شیوه جدیدی برای آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است که به صورت تلفنی و کاملا غیرحضوری برگزار می شود. مدت زمان آموزش این دوره یک سال است البته این مورد بر اساس سطح افراد متغیر است که طی 4 ترم آموزشی در 4 رشته روخوانی، روان‌خوانی، فصیح خوانی و تجوید مقدماتی برگزار می شود که فراگیران در پایان به غیر از تسلط بر قرائت قرآن به صورت روان و فصیح، با اصول کلی قرائت تقلیدی قرآن به دو شیوه تحقیق و تدویر آشنا می شوند.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در مورد شیوه اجرای این طرح افزود: متقاضیان ثبت نام پس از آزمون سطح، به صورت منظم و هفتگی تحت آموزش تلفنی استادان پشتیبان در این طرح قرار می گیرند و بر این اساس ضمن ارائه برنامه روزانه آموزشی به آنان، به پرسش و پاسخ و رفع اشکال پرداخته شده و نکات تجویدی هم آموزش داده می‌شود.

محسنی کبیر گفت: این طرح به گونه ای برنامه ریزی شده که کلیه قرآن آموزان در آن پس از پایان دوره قرآن را یک دور ختم می‌کنند.

وی گفت: با توجه به این‌که بسیاری از افراد در روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم مشکل دارند و نیز بسیاری از نوحوانان و جوانان علاقمند به یادگیری این موضوع هستند و نیز به جهت غیرحضوری و تلفنی بودن ، انتظار می رود که در این طرح با استقبال خوبی از سوی عموم مردم مواجه شویم که بر همین اساس، دارالقرآن خانه کارگر زیرساخت های لازم را برای اجرای این طرح را فراهم کرده است.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت : مرحله اول این طرح از چهارشنبه 4 دی ماه سال جاری به مدت یک ماه آغاز و متقاضیان آن از سراسر کشور می توانند جهت ثبت نام با شماره 66978001-021 تماس گرفته و یا به سامانه اطلاع رسانی "هدی" به نشانی اینترنتی www.ehoda.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N27427

وبگردی