آفتاب

معاون وزیر خارجه ایران اقدام تروریستی بیروت را محکوم کرد

معاون وزیر خارجه ایران اقدام تروریستی بیروت را محکوم کرد

تهران - ایرنا - معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه اقدام تروریستی امروز در بیروت را محکوم کرد و گفت: دشمنان لبنان، همه طرف ها را هدف قرار داده اند.

حسین امیرعبداللهیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: طرف هایی که در ورای این اقدام قرار دارند، به دنبال ایجاد فتنه جدید در لبنان هستند.

وی تصریح کرد: اطمینان داریم مسوولان و گروههای سیاسی فهیم و ملت مقاوم لبنان با درایت بالایی که دارند، اهداف سوء دشمنان لبنان را در ایجاد فتنه ناکام خواهند گذاشت.

در انفجار شدید تروریستی صبح امروز جمعه در نزدیکی هتل فنیسیا در شهر بیروت پایتخت لبنان « محمد شطح» وزیر دارایی پیشین دولت لبنان کشته شد.

به گزارش ایرنا ، براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی منابع بیمارستانی و صلیب سرخ لبنان شمار کشته های این انفجار تروریستی به 5 تن و زخمی ها به 70 تن افزایش یافته است.

در این انفجار تروریستی، خودرو حامل وزیر دارایی در دولت اسبق لبنان به نخست وزیری « فواد سنیوره » و وابسته به جریان المستقبل هدف گرفته و او به همراه راننده اش کشته شده است.

شطح مشاور « سعد حریری» رییس جریان المستقبل در امور بین الملل بوده است.

« محمد طبایلی » فرمانده پلیس بیروت تایید کرده است که شطح و راننده او در این انفجار تروریستی کشته شده اند و اجساد آنها در خودرو سوخته است.

سیام(4) 1572
کد N27254

وبگردی