آفتاب
سردار نقدی در دیدار دو خانواده شهید مسیحی:

سران آمریکا و اروپا اگر ذره‌ای از دین مسیحیت درک داشتند شاهد این ظلم‌ها در تاریخ بشریت نبودیم

سران آمریکا و اروپا اگر ذره‌ای از دین مسیحیت درک داشتند شاهد این ظلم‌ها در تاریخ بشریت نبودیم

همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر سران آمریکا و اروپا ذره‌ای از دین مسیحیت را درک کرده بودند امروز شاهد این جنایات و ظلم‌ها در تاریخ بشریت نبودیم.

دفاع > بسیج- همشهری آنلاین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر سران آمریکا و اروپا ذره‌ای از دین مسیحیت را درک کرده بودند امروز شاهد این جنایات و ظلم‌ها در تاریخ بشریت نبودیم.

به گزارش سنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سال نو میلادی با دو خانواده شهید مسیحی در تهران همراه با اهالی رسانه دیدار کرد.

وی در دیدار با خانواده شهید زوریک مرادیان ضمن بیان سرگذشت‌هایی از فداکاری‌های مسیحیان در صدر اسلام، طول تاریخ و انقلاب اسلامی، اظهار داشت: اگر سران آمریکا و اروپا ذره‌ای از دین مسیحیت را درک کرده بودند امروز شاهد این جنایات و ظلم‌ها در تاریخ بشریت نبودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خون پاک شهیدان را سبب بیداری امروز در ملت‌های جهان عنوان کرد و گفت: همه ما مدیون ایثار شهدا و ایستادگی خانواده شهدا هستیم.

در این دیدار کشیش گریگوری گفت: برای ایران عزیز جانمان را فدا خواهیم کرد، همان‌طور که مسیحیان در طول تاریخ کنار برادران و خواهران مسلمان حضور داشتند.

کد N25385

وبگردی