آفتاب
اخبار غزه/

واکنش فلسطینی ها به اقدامات ددمنشانه صهیونیستها/ادامه حملات توپخانه و هوایی

واکنش فلسطینی ها به اقدامات ددمنشانه صهیونیستها/ادامه حملات توپخانه و هوایی

یک شهید و شش زخمی در پانزده یورش جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه،ادامه حملات توپخانه ای و هوایی و واکنش شخصیت هایی از جهاد اسلامی و حماس به این اقدامات ددمنشانه صهیونیستها از آخرین اخبار مربوط به غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین،جنگنده های رژیم صهیونیستی مرکز فجر وابسته به گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی از شرکت واحد توپخانه این رژیم در حمله به غزه همراه با جنگنده های آن خبر داد.

این در حالی است که شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: رژیم اسرائیل قصد دارد میزان صلابت مبارزان فلسطینی را بسنجد و این پیام را به شهرک نشین ها بدهد که ما در قبال اقدام فلسطینی ها ساکت نمی مانیم و همچنین حامی این پیام برای فلسطینی ها که قدرت و زورگویی و موشکهای ما حاضر و موجود است.

وی افزود: اگر کسی تصور می کند که توافق آتش بس سبب پایان تجاوزات اسرائیل می شود سخت در توهم است زیرا اسرائیل به همه فلسطینی ها به چشم دشمن نگاه می کند.با توجه به ادامه سیاستهای شهرک سازی و یهودی سازی بیت المقدس و دیگر سیاست های رژیم صهیونیستی فلسطینی ها باید تجدید نظر در مواضع خود کنند و ادامه این وضع قابل قبول نیست.

نافذ عزام خواستار واکنش مصری ها در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه شد.

این درحالی است که دولت منتخب فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حملات صهیونیستها به غزه نشانه ضعف و کشتن یک دختر بچه اوج وحشی گری آنها را نشان می دهد.

در این بیانیه رژیم صهیونیستی مسئول جنایات علیه فلسطینی ها معرفی شده است.

دولت منتخب فلسطین بیان کرد: اشغالگران ضعیف تر از عنکبوت هستند و مقاومت آماده رویارویی است.

زیاد الظاظ معاون نخست وزیردولت منتخب فلسطین ضمن هشدار درباره لبریز شدن صبر مقاومت گفت: حملات صهیونیستها به غزه نقض توافق نامه میان مقاومت فلسطین و اسرائیل است.رژیم صهیونیستی مسئول افزایش تنش در غزه است.

از سوی دیگر شبکه المیادین حاصل پانزده  حمله صهیونیستها به غزه را شهادت یک دختر بچه چهار ساله و شش زخمی دانست.

این رسانه از ممانعت جنگنده های صهیونیست از فعالیت تیمهای امداد رسانی با حملات متوالی شان خبر دادند.

کد N25206

وبگردی