آفتاب

تعریف متقابل حاج کاظم آژانس شیشه ای و معاون اول رئیس جمهور از یکدیگر

تعریف متقابل حاج کاظم آژانس شیشه ای و معاون اول رئیس جمهور از یکدیگر

تسنیم نوشت:

 هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر کشور عصر امروز با حضور اسحاق جهانگیری و برخی چهره‌های سینمایی کشور در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.

 هشتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر کشور عصر امروز سه‌شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی نیز همراه بود.
* در این مراسم علاوه بر حضور معاون اول و وزیر کار برخی چهره‌های هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون از جمله پرویز پرستویی، علیرضا نصیریان، همایون ارشادی، داریوش اسدزاده، داود رشیدی، افسانه بایگان، لاله اسکندری، علی دهکردی و ... دیگر حضور داشتند.
* قبل از سخنرانی معاون اول برخی از چهره‌های هنری از جمله علیرضا نصیریان و پرویز پرستویی سخنرانی کردند.
* یکی از حاشیه‌های جالب این مراسم سخنرانی پرویز پرستویی بود که خطاب به اسحاق جهانگیری گفت: از وقتی که دولت شما روی کار آمده، ما بی‌خود و بی‌جهت حالمان خوب است و روحیه‌مان به قدری عالی است که از خانه‌مان بیرون می‌زنیم البته جهانگیری نیز این تمجید پرستویی را بی‌جواب نگذاشت و وقتی سخنرانی می‌کرد، به وی گفت شماها وجدان جامعه هستید و به هر دلیل بی‌دلیل رضایت دارید، معنایش این است که جامعه راضی است.
** در ابتدای این مراسم بخشی از سخنان روحانی قبل از انتخابات 24 خرداد برای حاضرین بخش شد که در آن کلیپ روحانی می‌گفت هیچ بن‌بستی را پیش پای ملت ایران نمی‌بیند.
* حضور برخی از چهره‌های ستاد انتخاباتی روحانی در مراسم امروز از حاشیه‌های دیگر این مراسم بود.
/27212

کد N25188

وبگردی