آفتاب
با حضور معاون اول رییس جمهور؛

هشتمین مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر کشوری در سال 92 برگزار شد

هشتمین مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر کشوری در سال 92 برگزار شد

هشتمین مراسم تجلیل کارآفرینان برتر کشوری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم علی نصیریان ضمن این‌که کارآفرینی را یک هنر دانست، گفت: باید سدها و موانع در این راه برداشته شود، دولت نباید همه چیز را در دست خود قبضه کند.

وی همچنین انعکاس و تلاش‌های جامعه هنری را یک ضرورت دانست.

پرویز پرستویی در این مراسم گفت: دولتی بر سر کار آمده و کاری کرده که بیخود و بی‌جهت حال ما خوب است.

وی افزود: بیش از 100 روز گذشت، ولی هیچ اتفاق خاصی به غیر از بحث ژنو که البته در مورد آن هم باید به آقای ظریف دست‌مریزاد گفت نیفتاده است، ولی از نظر روحی حال ما خوب است و این موضوع باعث شده که از خانه بیرون بزنیم.

پرستویی با بیان این‌که در دولت قبل حداقل در بخش فرهنگی فقط نخبه‌کشی شد، تصریح کرد: این موضوع کارآفرینان را در بر می‌گیرد آنها نگذاشتند، نبوغ‌ها خود را نشان دهند و بخش فرهنگ را جاروکرده به ما تحویل دادند. حالا قرار است با دستان پرتوان و با انرژی در کنار دولت‌، مملکت ومردم عزیزمان باشیم و بتوانیم کارآفرینان خوبی هم باشیم.

این بازیگر سینما و تئاتر گفت: به خود می‌بالم که یک تغییر روحیه باعث شده که ما خدمت مسوولین عزیز برویم، آنها با روی باز از ما استقبال کنند من 4 سال تمام در هیچ مجلسی شرکت نکردم چون دلم خوش نبود.

وی با اشاره به بازگشایی خانه سینما در دولت یازدهم تاکید کرد: اولین حرکت این دولت این بود که خانه سینما را به روی مردم باز کردند و از سوی دیگر من امیدوارم که ما بتوانیم تماشاچیانی را که به سینما پشت کردند برگردانیم و کارآفرینان خوبی برای مملکتمان باشیم.

همچنین اصغر شیرزادی از کارآفرینان معلول نیز راه‌اندازی کسب و کار و حمایت از تعاونی‌های معلولین را خواستار شد.

برخی دیگر از کارآفرینان برتر نیز در این مراسم سخنرانی و درباره ضرورت توجه به کارآفرینان و شرایط آنها مطالبی را مطرح کردند.

در این مراسم که با سخنرانی اسحاق جهانگیری همراه خواهد بود و علی ربیعی وزیر کار نیز حضور داشت، هنرمندانی چون علی نصیریان‌،پرویز پرستویی، همایون ارشادی،‌داود رشیدی،‌داریوش اسدزاده،‌محمدمهدی عسگرپور، افسانه بایگان،‌لاله اسکندری‌،امیر اثباتی‌،‌محمدعلی حسین‌نژاد، ناصر عنصری، محمود پاک نیت، ناهید آباد، کیوان کثیریان ، علی دهکردی،‌ناجی، فرشته طائرپور، حضور دارند.

انتهای پیام

کد N25027

وبگردی