آفتاب

جمهوری اسلامی: برخلاف دروغ پردازی‌ها استقبال مردمی از هاشمی در سفر به کرمان و رفسنجان فوق انتظار بود

جمهوری اسلامی: برخلاف دروغ پردازی‌ها استقبال مردمی از هاشمی در سفر به کرمان و رفسنجان فوق انتظار بود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

برخلاف فضاسازی‌ها و دروغ پردازی‌های بعضی خبرگزاری‌ها و سایت‌های وابسته به یک جریان خاص، استقبال مردمی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سفر به کرمان و رفسنجان بسیار چشمگیر و فوق انتظار بود. عکس‌ها و فیلم‌های موجود هر چند قادر به انعکاس کامل و نشان دادن تمام زوایای این واقعه کم نظیر نیستند، ولی می‌توانند گوشه‌هائی از آن را بنمایانند. 

علاوه بر اقشار مختلف مردم که با تجمعات خود در کرمان و رفسنجان و مسیر منطقه بهرمان، وفاداری خود به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، این انقلابی بزرگ و یار دیرین امام، را نشان دادند، دانشگاهیان و علمای منطقه نیز در جلسات متعدد با حضور و سخنان خود بر این واقعیت مهر تأیید زدند. این تجمعات، علاوه بر تجلیل از این چهره شاخص انقلاب و روحانیت و نظام، نشانه وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، وحدت ملی و ولایت فقیه نیز بود، واقعیتی که در شعارهای مردم و بیانات نخبگان دانشگاهی و روحانی در طول این سفر 4 روزه جلوه‌گری می‌کرد.
در این میان، رسانه ملی به جای آنکه این واقعه کم نظیر مردمی را آنگونه که بود منعکس کند و از این طریق به تحکیم وحدت ملی، تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و ترویج آرمان‌های انقلاب بپردازد، آن را سانسور کرد و حتی به جایگاه رسمی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز توجهی نکرد. تردیدی نیست که در این ماجرا، رسانه ملی ضرر کرد که از مردم درس نگرفت و این حرکت خودجوش مردمی را در سطح ملی انعکاس نداد. مردم، این قبیل عملکردهای خطی و خارج از اصول مسئولان رسانه ملی را نوعی تلاش ناشیانه که فقط منجر به بی‌اعتباری خودشان و رسانه تحت سلطه‌شان می‌شود می‌دانند و عزم خود را برای تجلیل از خادمان انقلاب و نظام راسخ‌تر می‌کنند.
/27212

 

کد N24106

وبگردی