آفتاب
فرمانده سپاه فجر استان فارس :

دشمن همواره به دنبال تهی کردن جامعه از معرفت و هویت است

دشمن همواره به دنبال تهی کردن جامعه از معرفت و هویت است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: دشمن همواره به دنبال تهی کردن جامعه از معرفت و هویت است و بنیان‌های انقلاب و نظام اسلامی را هدف گرفته است.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در نشست توجیهی مربیان حلقه‌های صالحین نواحی بسیج چهارگانه شیراز که به میزبانی سپاه ناحیه ثارالله(ع) برگزار شد، افزود: قصد داریم حرکتی را در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در فارس شروع کنیم.

وی ادامه داد: این حرکت در سه فاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول سرمربیان حلقه‌های صالحین و در فاز دوم اعضای 20 هزار حلقه صالحین شامل 300 هزار بسیجی، برای احیای فریضتین توجیه خواهند شد.

غیب‌پرور تصریح کرد: اعضای حلقه‌های صالحین تا نیمه بهمن‌ماه آموزش‌های توجیهی را طی خواهند کرد تا شیوه‌های احیای معروفات در جامعه را فرا گیرند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: در فاز دوم احیای معروفات و تذکر لسانی به عنوان یک مطالبه در ادارات و نهادها عملیاتی می‌شود.

غیب‌پرور تصریح کرد: علی‌رغم پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، در جامعه با منکراتی روبرو هستیم، دشمن به‌دنبال این است که بنیان‌های مکتبی و انقلابی ما را بگیرد و به زعم خود ما را از داخل تهی کند، حتی بعضی از سنگرها را هم فتح کرده است.

وی اضافه کرد: خیلی متاسفم که بگویم بسیاری از اساتید ما تفکر سکولار دارند،‌ طوری شده که وزیر فرهنگ و ارشاد ما خیلی رک می‌گوید ما شکست خوردیم، دیگر کار تمام شده است، بعضی افراد که در خیمه‌گاه انقلاب حضور دارند، این چنین‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنیان‌های اعتقادی ما را نشانه‌ رفته‌اند، تا برسد به فرقه‌های ضاله، وهابیت، دراویش و.. سرمنشا خیلی از این منکرات، ماهواره است، مضرات ماهواره باید در میهمانی‌ها، مجالس، مساجد و نشست‌های خانوادگی تکرار بشود، گفته بشود و مردم توجیه شوند.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: استفاده از اینترنت در کشورهای خارج مستلزم هزینه‌های گزاف است اما در ایران به واسطه ارزانی این ابزار، به راحتی با یک شارژ تلفن همراه، اینترنت قابل دسترسی است.

براساس این گزارش، دبیر قرارگاه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس گفت: در جامعه دینی ما هجمه سنگینی در موضوعات ضد فرهنگی و ضد دینی وجود دارد.

سرهنگ ابراهیم بیانی خاطرنشان کرد: در این راستا طی سه سال گذشته شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ناحیه و حوزه‌ و پایگاه‌های بسیج شکل گرفته و کا را با پیگیری اقدامات ایجابی و ارشادی، انجام داد.

بیانی خاطر نشان کرد: قرارگاه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر، در سه فاز، احیای فریضتین را به عنوان یک هدف در جامعه دنبال می‌کند.

انتهای پیام

کد N24065

وبگردی