آفتاب

بازدید روحانی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی

بازدید روحانی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی

تهران - ایرنا: رییس جمهوری همزمان با اربعین حسینی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی در منطقه ۱۷ تهران بازدید کرد.

ایران > دولت- تهران - ایرنا:
رییس جمهوری همزمان با اربعین حسینی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی در منطقه ۱۷ تهران بازدید کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز همزمان با اربعین حسینی با حضور در این مجتمع ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه در فضایی سرشار از محبت و مهربانی کودکان را مورد نوازش قرار داده و با آنان هم کلام شد.

کودکان نیز با خواندن سرود و شعر خوشحالی خود را نسبت به لطف و محبت رییس جمهوری ابراز کردند.

رییس جمهوری در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه همه این کودکان فرزندان این کشور و عزیزان ما هستند، گفت: این کودکان به محبت و توجه نیاز دارند و همه کسانی که در این گونه مراکز فعالیت می کنند کارشان ارزشمند است.

روحانی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا این کودکان در آینده هیچ گونه احساس خلاء و کمبودی نسبت به دیگر فرزندان این کشور نداشته باشند تا بتوانند در کنار سایر مردم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی یادآور شد: اگر در این دوران کمبودی برای این عزیزان باشد مشکلات آن در آینده جامعه ظاهر خواهد شد و امیدوارم همه کسانی که در این وظیفه سنگین تلاش می کنند موفق بوده و در نزد خداوند ماجور باشند.

رییس جمهوری در پاسخ به این سوال که چرا روز اربعین را برای حضور در این شیرخوارگاه انتخاب کرده اید، گفت: نام و عزای امام حسین(ع) برای من در کنار کودکان بی سرپرست که با مشکلاتی در زندگی مواجه هستند ، دلچسب تر بود و مطمئناً این عزیزان مورد توجه خداوند و ائمه اطهار(ع) خواهند بود.

روحانی سپس در جمع عزاداران حسینی در مسجد مجتمع بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی حضور یافت و همراه با آنان به عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت.

وی همچنین در این مراسم با تعدادی از کودکان و نوجوانان معلول این مرکز دیدار و گفت وگو و نسبت به آنها ابراز محبت کرد.

همچنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که دراین دیدار روحانی را همراهی می کرد، گفت: رییس جمهوری حمایت مالی از 30 کودک بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی را تقبل کرده است.

کد N23852

وبگردی