آفتاب

آزادی جنایتکاران محکوم به اعدام به شرط جهاد در سوریه

آزادی جنایتکاران محکوم به اعدام به شرط جهاد در سوریه

واحد مرکزی خبر نوشت:

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد: اسناد و مدارک موجود نشان می دهد رژیم آل سعود قاتلان و جنایتکاران محکوم به اعدام را برای رفتن به سوریه و جنگیدن در آنجا از زندان آزاد کرده است.
این شبکه در گزارشی درباره اقدامات جنایتکارانه رژیم آل سعود در سوریه اعلام کرد: رژیم آل سعود مرتکب جنایت انسانی جدید و شرم آوری شده است که نقض قوانین و موازین بین المللی به شمار می رود. آل سعود جنایتکاران و قاتلان محکوم به اعدام را در عربستان آزاد می کند تا با هدف کشتار و خون ریزی و خرابکاری به سوریه بروند.
این شبکه در گزارشی و در حالی که سند بسیار محرمانه ای درباره این اقدام رژیم آل سعود پخش می کرد افزود: این سند نشان دهنده جنایت قاطع آل سعود علیه بشریت و ملت های عربی است.
الاخباریه در ادامه این گزارش افزود: مسئله زشت تر و بدتر از این، این است که حامیان تروریسم و خادمان دشمنان منطقه برای جمع آوری کمک های مردمی با عنوان کمک های بشردوستانه به سوریه تلاش می کنند ، در حالی که این کمک ها برای خریداری تسلیحات نظامی، ابزارهای قتل و کشتار مردم و کودکان سوریه و تخریب مساجد، کلیساها و آثار باستانی و تاریخی در کشوری به کار می رود که عمر آن موازی با عمر تاریخ است.
آل سعود برای قتل و خرابکاری در سوریه تلاش می کند و خواهان ترویج فرهنگ خود است، فرهنگی که ملت خود را مورد ظلم و ستم قرار داده است. اکنون اهداف و نیات آل سعود برای کسی پوشیده نیست که در همه مسائل مربوط به کشورهای عربی در حال توطئه است.

49261

کد N23716

وبگردی