آفتاب

انتقاد مبلغ مشهور عربستانی از بی‌توجهی کشورش نسبت به آوارگان سوری

انتقاد مبلغ مشهور عربستانی از بی‌توجهی کشورش نسبت به آوارگان سوری

مبلغ معروف عربستانی با انتقاد از فروش شتر در کشورش با مبالغ هنگفت تاکید کرد که این اقدام "جاهلیت جدیدی" است که بدون توجه به نیاز شدید مردم سوریه به غذا و کمک‌های بشر دوستانه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سی‌ان ان، عبدالعزیز الطریفی، مبلغ معروف عربستانی در صفحه شخصی خود در توییتر از فروش شتر با مبالغ هنگفت در عربستان با وجود نیاز شدید آوارگان سوری به کمک‌های بشر دوستانه انتقاد کرد و این اقدم را "جاهلیت جدیدی" دانست.

وی در صفحه خود نوشت: فروش شتر در زمانی که زنان و مردان "شام" نیاز به یک دینار برای برآوردن نیازهای خود دارند جاهلیت جدیدی است که حرام بوده و موجب افزایش گناهان و از بین رفتن جوانمردی و پاکی می‌شود.

این اظهارات الطریفی با واکنش‌های زیادی مواجه شد به طوری که یکی از کاربران اینترنتی در صفحه خود نوشت: ای الطریفی اگر چنین ادعایی داری پس چرا خودروها و خانه هایت را نمی‌فروشی تا سوار دوچرخه شوی و در چادر زندگی کنی؟

الطریفی نیز در پاسخ نوشت: فروش شتر با چنین قیمت‌های سربه فلک کشیده‌ای تنها رسمی جاهلانه است و کسی که چنین اقدامی را انجام می‌دهد مجازات خواهد شد.

انتهای پیام

کد N23662

وبگردی