آفتاب

تقدیر هیات رسانه‌ای سوریه از العالم

تقدیر هیات رسانه‌ای سوریه از العالم

اعضای هیات رسانه‌ای سوریه از تلاش‌های شبکه العالم در حمایت از ملت و دولت سوریه، قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سرپرست هیات رسانه‌ای سوریه در دیدار با مدیر این شبکه خبری گفت: به اینجا آمده‌ایم تا از تلاش العالم در قلب حوادث سوریه و حمایت از دولت و ملت این کشور در برابر تکفیری‌ها تشکر کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شبکه العالم جمعی از خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی سوریه روز شنبه سی ام آذر ماه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شبکه، با سید احمد سادات مدیر العالم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این ملاقات "رنا" سرپرست هیئت رسانه‌ای سوریه ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر شبکه العالم در حمایت از ملت سوریه در مقابل تکفیری‌ها و تروریست‌ها گفت: اصحاب رسانه در سوریه، خواستار همکاری بیشتر و تبادل تجربیات با العالم در زمینه‌های تهیه مستند، خبر، برنامه سازی و گزارش‌های خبری برای پوشش حوادث سوریه و تحولات منطقه هستند.

در ادامه مدیر شبکه العالم با تشریح فعالیت‌های خبرنگاران این شبکه در حوادث سوریه و ارسال گزارش‌های مستند از مناطق مختلف درگیری گفت: متاسفانه علی رغم فعالیت‌های گسترده رسانه‌های مقاومت در قبال حوداث سوریه، همکاری مستمر و همه جانبه بین این شبکه‌ها و رسانه‌های سوری وجود ندارد، در حالی که طرف مقابل با تشکیل غرفه‌های عملیات روانی و توزیع نقش‌ها به صورت گسترده به جعل اخبار و تحریف وقایع می‌پردازد.

سادات با تاکید بر ضرورت همکاری بین رسانه‌های سوریه و رسانه‌های حامی مقاومت خاطرنشان کرد: برای آگاه کردن افکار عمومی جهان درخصوص تفکیک "بهار عربی" از "توطئه علیه مردم سوریه" لازم است رسانه‌های سوری و حامی مقاومت با یکدیگر همکاری و هماهنگی همه جانبه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: برای انعکاس بهتر جنایات‌های تکفیری‌ها در سوریه از جمله هدف قرار دادن مردم بی گناه در خیابان‌ها، حمله به مدارس، سزبریدن کودکان، زنان و سربازان، حمله به مراکز درمانی، مساجد و کلیساها و... لازم است شبکه‌های سوری نقش اصلی در تولید گزارش‌ها و برنامه‌های مستند را به عهده گرفته و آنها را در اختیار رسانه‌های همسو قرار دهند.

انتهای پیام

کد N23463

وبگردی