آفتاب

دوره کارشناسی ارشد MBA مرکز علمی‌کاربردی مدیریت‌ صنعتی کرمانشاه فاقد اعتبار است

دوره کارشناسی ارشد MBA مرکز علمی‌کاربردی مدیریت‌ صنعتی کرمانشاه فاقد اعتبار است

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، گفت: دوره کارشناسی ارشد MBA مرکز علمی‌ کاربردی مدیرت‌ صنعتی کرمانشاه فاقد اعتبار وزارت علوم است.

دکتر بیژن عباسی خزایی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مدتی است که مرکز علمی کاربردی مدیرت صنعتی کرمانشاه رشته مدیریت اجرایی MBA را راه اندازی کرده است که این دوره آموزشی از دیدگاه ما و وزارت علوم فاقد اعتبار آموزشی است.

وی تاکید کرد: وزارت علوم نه تنها مدرک این دوره را در مرکز علمی کاربردی مدیرت صنعتی کرمانشاه تایید نمی کند بلکه حتی مدرک آن به عنوان معادل کارشناسی ارشد هم پذیرفتنی نیست.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، گفت: البته مسئولین این مرکز در هنگام ثبت نام دوره MBA از متقاضیان تعهد کتبی می گیرند که این دوره آموزشی در قالب رده های تحصیلات تکمیلی وزارت علوم قرار ندارد، اما با این وجود برخی ها نسبت به این موارد بی توجهند.

گفتنی است: در حال حاضر دوره مدیریت اجرایی MBA در مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی کرمانشاه در قالب چهار ترم تحصیلی درحال برگزاری است که هزینه هرترم مبلغ دو میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

انتهای پیام

کد N23375

وبگردی