آفتاب
نماینده قائم شهر:

تحریم های اخیر علیه ایران نشان از بی صداقتی آمریکا دارد

تحریم های اخیر علیه ایران نشان از بی صداقتی آمریکا دارد

تهران - ایرنا - نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های اخیر علیه ایران اسلامی نشان از بی صداقتی آمریکاست و تیم مذاکره کننده باید با ظرافت و حساسیت بیشتری وارد مذاکره شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد علیپور خنکداری» روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید بگویند که این تحریم ها هیچ ارتباطی با نشست ژنو ندارد.

وی در ادامه نطق خود با بیان اینکه یقین داریم تا نهضت حسینی زنده است، روحیه ایثار، مقاومت و شهادت زنده است و این فرهنگ هیچ گاه سرد و خاموش نخواهد شد، یادآور شد: آمریکا و سران کشورهای غربی بدانند تا موقعی که این فرهنگ زنده است، این مردم را نمی توان با زور، اسلحه، ترور و تحریم به زانو در آورد و به طور قطع بازنده این میدان کسانی خواهند بود که در مقابل این مردم و فرهنگ ایستادگی کنند.

علیپور خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی با حضور پررنگ در انتخابات و همچنین رهبری هوشیار، بصیر و توانمند پشتیبان شما خواهند بود، پس ذره ای از حق خودمان نباید کوتاه بیاییم.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق خود ضمن تقدیراز دولت به دلیل ارایه به موقوع بودجه، شفافیت، ارایه بودجه عملیاتی برای تعدادی از دستگاه ها و همچنین در نظر گرفتن سهم صندوق توسعه ملی از صادرات نفت مطابق برنامه تا 29 درصد و بازپرداخت 2 درصد آن به صندوق را از نکات مثبت لایحه بودجه 93 دانست.

وی در ادامه گفت: دولت در ارائه بودجه در زمان مقرر عدالت را فدای سرعت کرده است.

علیپور ادامه داد: دولت مبنای اصولی برنامه پنجم را در لایحه بودجه رعایت نکرده، وابستگی دولت به نفت از نگاه درآمدی بیشتر شده و در مبحث مالیاتی نیز با توجه به عدم دسترسی های نوین و شبکه های مالیاتی، تحقق آن دور از دسترس است و بار روانی آن سبب تورم بیشتر در جامعه می شود.

وی رعایت نشدن عدالت در بودجه اختصاصی به استان ها را از دیگر نکات منفی در بودجه 93 عنوان کرد.

سیام**1058**1535
کد N22761

وبگردی