آفتاب

خجسته:20 سال است که می گویند سوت قطار می‌آید ولی خبری از تکمیل راه‌آهن نیست

خجسته:20 سال است که می گویند سوت قطار می‌آید ولی خبری از تکمیل راه‌آهن نیست

نماینده همدان گفت: مسوولان 20 سال است که به مردم استان همدان وعده تکمیل راه‌آهن را داده‌اند ولی هنوز خبری از تکمیل راه‌آهن و آمدن قطار به این استان نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود با اشاره به کاستی‌های این استان گفت: 20 سال است می‌گوییم مردم همدان سوت قطار را خواهند شنید ولی هنوز این اتفاق نیافتده است.

وی افزود: استان همدان به عنوان قطب تاریخ و تمدن ایران اسلامی نیازمند تامین برخی مولفه‌ها و زیرساخت‌ها از جمله تکمیل راه‌آهن تهران- همدان و ملایر- همدان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتمام ساخت سدها و نیروگاه‌های همدان نیز یکی دیگر از خواسته‌های مردم این استان است عنوان کرد: تامین برق و اصلاح وضعیت نیروگاه شهید مفتح‌،توجه به صنعت همدان که متاسفانه ناتوان شده است نیز از دیگر انتظارات مردم این استان است.

خجسته در بخشی از نطق امروز خود تاکید کرد: اتمام ساخت کنارگذرهای غربی و شرقی،‌توجه به ساخت قطار شهری همدان و تکمیل بخشی از فرودگاه و آزادراه همدان همچنین توجه ویژه به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد از جمله اقدامات مهم در جهت پیشرفت استان همدان است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 آن را دستاورد بزرگ برای کشور عنوان و خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و بالاترین سطح آمادگی نظامی خود است و ما این موفقیت‌ها در مذاکرات و افزایش سطح نظامی ایران را مدیون همدلی‌ های ملت‌مان هستیم به همین دلیل مسوولان کشور باید توجه کنند که نقل صحبت‌هایی که موجب سوءاستفاده دشمنان شود به وحدت و همدلی ملت‌ صدمه خواهد زد.

انتهای پیام

کد N22554

وبگردی