آفتاب
رییس دادگستری فارس خبر داد

راه‌اندازی مرکز آموزش و تحقیقات قوه قضاییه جنوب کشور در شیراز

راه‌اندازی مرکز آموزش و تحقیقات قوه قضاییه جنوب کشور در شیراز

رییس کل دادگستری استان فارس از راه‌اندازی مرکز آموزش و تحقیقات قوه قضاییه در جنوب کشور با محوریت استان فارس در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ذبیح‌الله خدائیان با بیان اینکه مقدمات تاسیس مرکز آموزش و تحقیقات قوه قضائیه در جنوب کشور در شیراز فراهم شده است، گفت: عملیات اجرایی احداث این مرکز در شیراز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار علمی مدرسان این مرکز، افزایش متقاضیان ورود به آن را یادآور و متذکر شد: خداوند در قرآن کریم تزکیه را مقدم بر تعلم خوانده است و همین امر ما را بر آن می دارد که علاوه بر توجه ویژه به کیفیت ارائه مطالب علمی، هدایت دانشجویان به سمت یادگیری اخلاق اسلامی و تزکیه نفس را نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

خدائیان یکی از مهمترین مصادیق عمل به اخلاق و تربیت اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر خواند و افزود: تاثیرپذیری دانشجویان در این مقطع از تحصیل از اساتید و مدرسان خود در درجه بالایی قرار داد؛ بنابراین لازم است همه مدرسین با پایبندی و عمل به اصول اخلاق اسلامی و افتخار به آن در ترویج ارزش‌های دینی به صورت عملی اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N22184

وبگردی