آفتاب

داوران ایرانی کاریکاتور و تصویرسازی جشنواره فجر معرفی شدند

داوران ایرانی کاریکاتور و تصویرسازی جشنواره فجر معرفی شدند

همشهری آنلاین: هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های کاریکاتور و تصویرسازی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

هنر > جشنواره- همشهری آنلاین:
هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های کاریکاتور و تصویرسازی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های کاریکاتور و تصویرسازی ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند و دو داور خارجی برای هیات داوری نهایی هر یک از این رشته ها نیز به زودی مشخص می‌شوند.

در رشته کاریکاتور در گرایش کارتون با موضوع "هنر" کامبیز درمبخش، مسعود ضیایی زردخشویی و بزرگمهر حسین پور انتخاب آثار را انجام می‌دهند و در گرایش چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان جواد علیزاده، علیرضا پاکدل و نسرین عبدوشیخی انتخاب آثار را بر عهده دارند.

داوری نهایی آثار رشته کاریکاتور توسط هیات انتخاب این دو گرایش و دو داور خارجی انجام خواهد شد.

انتخاب آثار رشته تصویرسازی با موضوع "خانواده" را بهزاد غریب پور، پژمان رحیمی زاده و علی بوذری بر عهده دارند و داوری نهایی آثار این رشته نیز توسط این سه هنرمند و دو داور خارجی انجام می‌شود.

داوری نهایی آثار رشته های کاریکاتور، عکاسی، تصویرگری و پوستر ششمین جشنواره تجسمی فجر که به صورت بین المللی برگزار می‌شود توسط هنرمندان ایرانی و خارجی انجام خواهد شد.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل و مرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی در رشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویرسازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا 7 دی ماه در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام کنند و آثارشان را بفرستند.

کد N21067

وبگردی