آفتاب
یک سایت سوئیسی مطرح کرد؛

بندر بن سلطان بزرگترین تروریست جهان است/ عامل پروژه خونین علیه مسیحیان سوریه

بندر بن سلطان بزرگترین تروریست جهان است/ عامل پروژه خونین علیه مسیحیان سوریه

یک سایت معتبر سوئیسی در گزارشی اعلام کرد: بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی بر پروژه خطرناک حمله سرکوبگرانه و خونین تروریستها به مسیحیان سوریه نظات می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، سایت سوئیسی "الیس شال " در گزارشی "بندر بن سلطان" رئیس سرویس اطلاعات عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین تروریست جهان و عامل اجرای پروژه خطرناک و خونین سرکوب مسیحیان سوریه دانست.

 در گزارشی این سایت سوئیسی آمده است: بندر بن سلطان به گروههای تروریستی تحت فرماندهی خود دستور داده است که از هرگونه اقدام جنایتکارانه علیه مسیحیان فروگذار نکنند، وی حتی زندانیان حبس ابد در عربستان را برای انجام اقدامات تروریستی در سوریه، آزاد کرده است.

بنابراین گزارش، بندر بن سلطان مسئول اصلی ویرانی اماکن دینی مسیحیان سوریه در شهرهای معلولا و صیدانایا و دیگر کشورهای عربی است.

این سایت سوئیسی با اشاره به نقش آفرینی بندر در تشکیل القاعده و حملات 11 سپتامبر، اعلام کرد: حملات با گاز شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری، فعالیت علیه ایران و اخوان المسلیمن مصر و تحرکاتی که در برخی کشورها با عنوان بهار عربی انجام می شود زیر نظر رئیس اطلاعات عربستان سعودی است.

کد N21041

وبگردی