آفتاب

سید حسن نصرالله : هزینه التزام به مقاومت را می پردازیم

سید حسن نصرالله : هزینه التزام به مقاومت را می پردازیم

بیروت - ایرنا - « سید حسن نصرالله » دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید به اینکه « هزینه التزام و پایبندی به مقاومت را می پردازیم»، گفت که شمار زیادی از فرماندهان و نخبگان و جوانان برای آنکه مقاومت در بهترین شرایط آمادگی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی باشد، شب و روز تلاش می کنند و یکی از آنان شهید اللقیس بود و دشمن این را بخوبی می داند.

به گزارش ایرنا ، دبیرکل حزب الله که در مراسم بزرگداشت شهید حاج « حسان اللقیس » سخن می گفت ، با ستودن مقام این شهید اظهار داشت: آنچه که خانواده های شهدا را آرام می سازد این است که اقدامات سرداران شهید، از جمله شهید اللقیس محفوظ بوده و توسط رزمندگان ادامه داده خواهد شد و این شهدا در مسیر و موفقیت های خود زنده باقی خواهند ماند.

سید حسن نصرالله گفت: امثال شهید حسان اللقیس هویت خود را گمنام و در دایره ای محدود نگاه داشتند و این امر به دلیل حساسیت فعالیتشان بوده و آنها تا زمان شهادت خود گمنام باقی می ماندند.

وی ادامه داد: زمان شهادت است که مردم تصاویر این شهدا را می بینند و ما پس از شهادت است که می توانیم تنها به اختصار آنها را به مردم معرفی کنیم، چرا که موفقیت ها و جزئیات فعالیتشان با راه مقاومت آمیخته است.

دبیرکل حزب الله گفت: نمی توانیم از موفقیت های امثال شهید اللقیس سخن بگوییم، چرا که ما همچنان در قلب معرکه هستیم و این امور با واقعیات مقاومت مربوط بوده و جزیی از جان فشانی های شهدا و خانواده های ایشان است.
کد N20421

وبگردی