آفتاب

تداوم صدرنشینی پرسپولیس

تداوم صدرنشینی پرسپولیس

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با شکست سایپا جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر فوتبال را مستحکم کرد.

ورزش > فوتبال- همشهری آنلاین:
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با شکست سایپا جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر فوتبال را مستحکم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پرسپولیس از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 10 هزار تماشاگربه مصاف تیم سایپا رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

محسن مسلمان در دقیقه 73 روی سانتر ارسالی پیام صادقیان با یک ضربه سر از داخل شش قدم گل پرسپولیس را به ثمر رساند. سرخپوشان با این گل سه امتیازی صدرنشینی خود را حفظ کردند. با این برد پرسپولیس 36 امتیازی صدرنشینی را حفظ کرد و سایپا 25 امتیازی باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون کوریا، محسن بنگر، سیجلال حسینی، مهرداد کفشگری، میثم حسینی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان و حسین ماهینی.

ترکیب سایپا: محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه علی دوست، مهدی جعفرپور، محمدرضا ناصحی، کاوه رضایی و سجاد شهباز زاده.

در یکی از بازی‌های امروز تیم ملوان بندر انزلی با نتیجه دو بر صفر از سد استقلال خوزستان گذشت.

گل های ملوان را در این بازی سیامک کورشی و جلال رافخایی به ثمر رساندند. انزلی چی‌ها با پیروزی امروز، 27 امتیازی شده و به رده هفتم جدول رسیدند. همچنین شاگردان ویسی با باخت امروز با همان 22 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

در دیگر بازی این هفته نیز فجر شهید سپاسی شیراز و گسترش فولاد تبریز در یک بازی سرد به تساوی بدون گل رضایت دادند. جایگاه دو تیم نیز بعد از این تساوی تغییر نکرد.

تبریزی‌ها با 20 امتیاز در رده 11 و شیرازی‌ها با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماندند.

دومین تساوی امروز هم در بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان حاصل شد البته این دیدار برخلاف بازی که در شیراز برگزار شد، دو گل داشت و سینا عشوری برای ذوب آهن و کریم اسلامی برای مس گلزنی کردند تا دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک برسند.

کد N19878

وبگردی