آفتاب

داوران ایرانی عکاسی و پوستر جشنواره فجر معرفی شدند

داوران ایرانی عکاسی و پوستر جشنواره فجر معرفی شدند

همشهری آنلاین: هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های عکاسی و پوستر ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

هنر > جشنواره- همشهری آنلاین:
هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های عکاسی و پوستر ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته های عکاسی و پوستر ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند و دو داور خارجی برای هیات داوری نهایی عکاسی و پوستر نیز به زودی مشخص می‌شوند.

سیف الله صمدیان، محسن راستانی و عباس کوثری انتخاب آثار رشته عکاسی را انجام می‌دهند که در گرایش مستند و با موضوع "امید و شادی های زندگی" برگزار می‌شود و داوری نهایی آثار توسط این هنرمندان و دو داور خارجی انجام خواهد شد.

انتخاب آثار رشته پوستر با موضوع "انرژی" را مهدی سعیدی، محمدرضا دوست محمدی و سید حسن موسی زاده بر عهده دارند و داوری نهایی آثار این رشته نیز توسط این سه هنرمند و دو داور خارجی انجام می‌شود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلث با موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی-اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا 11 دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا 7 دی ماه در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

کد N19010

وبگردی