آفتاب
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران/2/

وكیل «ف.ه»: مستندی در مورد اتهام موكلم وجود ندارد

وكیل «ف.ه»: مستندی در مورد اتهام موكلم وجود ندارد

«د.س» به صراحت بیان کرده که در اثر فشار و تحمل انفرادی مجبور به اعتراف شده است که با توجه به این کار قرار به منع پیگرد نزدیک بوده و نه کیفرخواست.

وکیل مدافع «ف. ه »در دفاع از موکل خود گفت: مستندی در مورد اتهامات موکل بنده در پرونده مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران به ریاست قاضی محمدی کشکولی یکی از متهمان به نام «ف. ه» به جایگاه متهمین فراخوانده شد.

متهم در دفاعیات خود اظهار داشت: بنده هیچ وجهی از آقای «م.س» دریافت نکرده‌ام و تمام اتهامات را در همه مراحل رد کرده‌ام و باز هم در این جلسه اعلام می‌کنم که مواردی که علیه من مطرح شده، جز اتهام چیز دیگری نیست. ضمن اینکه آقای «د.س» نیز در مواجه با بنده و رودر رو اعلام کرد که من هیچ وجهی به ایشان پرداخت نکرده‌ام و در همه مراحل هم اعلام کرده‌ام که اگر مستندی وجود دارد ارائه دهند.

وی در ادامه سخنان خود دفاعیات خود را به وکیل خود حسین شمس سپرد.

حسین شمس وکیل مدافع «ف. ه »در دفاع از موکل خود گفت: هیچگونه مستندی در مورد اتهامات موکل بنده در پرونده مشخص نشده است.

وی در ادامه توضیح داد: بر فرض اینکه مساله پرداخت را به عنوان سند علیه موکلم در نظر بگیرید،حداقل باید سند پرداختی وجود داشته باشد که چنین سندی مطلقا وجود ندارد ضمن اینکه خود آقای «د.س» در دادسرا این اتهاماتی که علیه موکل من مطرح می‌شود را تصویب کرده است.

وکیل مدافع متهم گفت: «د.س» به صراحت بیان کرده که در اثر فشار و تحمل انفرادی مجبور به اعتراف شده است که با توجه به این کار قرار به منع پیگرد نزدیک بوده و نه کیفرخواست.

حسین شمس در دفاعیات دیگری عنوان کرد: بحث بعدی در مورد پرونده موکل من محکومیت یک سری کارمند بانک ملت است، آیا می‌شود ما با محکومیت غیر دیگری را محکوم کنیم؟

وی افزود: به نظر می‌رسد مستندی اعم از قرار مجرمیت در کیفرخواست فقط و فقط به خاطر اقرار «د.س» بوده است که بعد از ان هم از جانب ایشان به شدت تکذیب شده است.

قاضی پرونده در ادامه سوال را منتقل کرد به جلسه دادگاه فردا که با حضور یکی از متهمین به نام «د.س» برگزار خواهد  شد.

کد N18013

وبگردی