آفتاب
وزیر کشور مصر:

مرسی در زندان برج العرب به سر می برد/ تدابیر امنیتی در آستانه برگزاری همه پرسی

مرسی در زندان برج العرب به سر می برد/ تدابیر امنیتی در آستانه برگزاری همه پرسی

وزیر کشور مصر با اعلام اینکه محمد مرسی در زندان برج العرب به سر می برد، از اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در آستانه برگزاری همه پرسی در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد ابراهیم وزیر کشور مصر اعلام کرد این وزارتخانه با هماهنگی ارتش، خود را برای تامین امنیت کشور در زمان برگزاری همه پرسی قانون اساسی آماده می کند.

وی با بیان این مطلب افزود: اقدامات امنیتی بی سابقه ای را برای این امر در نظر گرفته ایم. وزارت کشور همچنین توطئه های اخوان المسلمین را که برای ایجاد ناامنی و هرج و مرج در مصر تلاش می کند تحت نظر دارد. نیروهای مسلح و وزارت کشور مصر با هماهنگی یکدیگر افراد خاطی را در این زمینه تحت پیگرد قرار خواهند داد.

ابراهیم خاطرنشان کرد: وزارت کشور به مقابله با اخوان المسلمین ادامه خواهد داد تا جایی که منابع مالی این گروه و اقدامات تروریستی آنها برای ارعاب شهروندان مصری پایان یابد.

وزیر کشور مصر در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: محمد مرسی در زندان برج العرب به سر می برد و "محمد البلتاجی" از رهبران اخوان المسلمین و "اسامه الیاسین" وزیر ورزش و 3 متهم دیگر در زندان عقرب به سر می برند و تحت نظارت شدید قرار دارند.

گفتنی است همه پرسی درباره قانون اساسی جدید مصر قرار است 14 و 15 ژانویه (24 و 25 دی) در سرتاسر مصر برگزار شود.

 

کد N17778

وبگردی