آفتاب
کمالی به ایلنا خبر داد:

ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به محجوب رسید

ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به محجوب رسید

ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جلسه آینده براساس آیین نامه شورا به عهده خانه کارگر جمهوری اسلامی خواهد بود و آقای محجوب ریاست دوره‌ای آن را بر عهده می‌گیرد.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: از جلسه آینده براساس آیین نامه شورا  ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر عهده خانه کارگر خواهد بود و آقای محجوب ریاست دوره‌ای آن را بر عهده می‌گیرد.

حسین کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، دراین جلسه ضمن بررسی آخرین اخبار و رویدادهای سیاسی و اقتصادی کشور در مورد درگذشت نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی و لزوم گرامیداشت ارزش‌های اخلاقی و سیاسی وی بحث و گفت‌وگو شد و مقرر گردید تا احزاب و گروه‌های عضو در صورت امکان جلسات بزرگداشتی برای آن اسطوره مقاومت برگزار کنند.


وی همچنین افزود: در این جلسه همچنین موضوع زندانیان سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با ارائه گزارشی از سوی چند تن از خانواده‌های آنان موضوع به کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارجاع و نیز مقرر شد تا پس از بحث و بررسی جامع و کامل گزارش آن به مسئولان ذیربط منتقل شود.


کمالی در پایان خبر داد که ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جلسه آینده براساس آیین نامه شورا به عهده خانه کارگر خواهد بود و آقای محجوب ریاست دوره‌ای آن را بر عهده می‌گیرد.

کد N17162

وبگردی