آفتاب

آخرین خبر از پیشرفت تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا سنگی 2

آخرین خبر از پیشرفت تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا سنگی 2

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرای بتن رگلاژی و نصب قرنیز در پل‌های اصلی تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی2 خبرداد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، محمد حسن وساق ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل های اصلی روی آزادراه تهران- کرج و همچنین پل جهتی غرب به شمال این تقاطع به همراه مجموعه شیبراهه های ورودی و خروجی ظرف 2 ماه آینده آماده اجرای ایزولاسیون خواهند شد.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این پروژه، از اتمام بتن ریزی عرشه در پل دسترسی محلی شمال آزادراه تهران- کرج خبرداد و گفت: تمام تیرهای فلزی موردنیاز برای احداث پل تقاطع ادامه بزرگراه شهید حکیم با خطوط متروی تهران- کرج ساخته و به کارگاه پروژه حمل شده است.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی2 وظیفه برقراری ارتباط ادامه بزرگراه شهید حکیم و تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی1 با آزادراه تهران- کرج را بر عهده دارد. بهره برداری از این پروژه علاوه بر تکمیل حلقه بزرگراهی در محدوده غرب پایتخت، کمک شایانی به کاهش بار ترافیک در محورهای بزرگراهی این محدوده خواهد کرد. به گفته مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت این طرح راهگشای عمرانی از مرز 85 درصد فراتر رفته است.

انتهای پیام

کد N17036

وبگردی