آفتاب
با تجلیل از خانواده شهید انصاری

از 110 اثر پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی شد

از 110 اثر پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی شد

با تجلیل از خانواده حجت‌الاسلام والمسلمین شهید انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت از 110 اثر پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی مراسمی از آثار و دستاوردهای پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور دکتر حداد عادل، آیت‌الله اراکی، محمدباقر خرمشاد، دهشیری و جمعی از فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی داخل و خارج کشور رونمایی شد.

محمدرضا دهشیری معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ارائه گزارشی از نحوه انتخاب آثار برتر و تعداد آنها خاطرنشان کرد: دو دبیرخانه علمی و اجرایی آثار و محصولات پژوهشی همکاران و رایزنان فرهنگی را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند که براساس آن 110 اثر برگزیده و در این مراسم رونمایی می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار سه وبلاگ مرتبط با فعالیت‌ها و اهداف سازمان، سه پایان‌نامه،‌ سه مقاله و دو کتاب به عنوان آثار برتر و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دهشیری یادآور شد: در بخش رایزنان فرهنگی نیز 7 رایزنی برتر در حوزه فعالیت‌های پژوهشی برتر شناخته شده و در عرصه مدیریت امور پژوهشی از دو رایزن تقدیر به عمل می‌آید.

معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این‌که «تعداد آثاری که در این مراسم رونمایی می‌شود بیش از 110 اثر است» گفت: از میان آنها 5 کتاب جدید جامعه و فرهنگ درباره کشورهای روسیه،‌ چین، لبنان،‌ نیجر و آفریقا و 13 کتاب توسط همکاران سازمان تهیه شده است. همچنین دو شماره مجله دیالوگ و یک شماره مجله اسلام سیاسی که برای اولین بار به صورت علمی پژوهشی تبیین شده است و همچنین ایران‌نامه به زبان روسی چاپ و رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در امور ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از 7 اثر آنها در این هفته رونمایی می‌شود. همچنین 16 گزارش پژوهشی رایزنان فرهنگی، 5 کتاب دانستنی‌های رایزن فرهنگی، ‌20 عنوان گزارش پایان ماموریت رایزنان، مجموعه گزارش‌های دانشجویی در دو جلد، رونمایی می‌شود.

دهشیری اضافه کرد: نمایشگاه آثار و محصولات پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از امروز آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه پذیرای بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام

کد N16851

وبگردی