آفتاب

نشست کمیسیون مشترک مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در باکو آغاز به کار کرد

نشست کمیسیون مشترک مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در باکو آغاز به کار کرد

کمیسیون مشترک مرزی ایران و جمهوری آذربایجان، صبح امروز(دوشنبه) در باکو آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خلف خلف‌اف، معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مراسم آغاز به کار این کمیسیون که قرار است دو روز در باکو ادامه داشته باشد، با بیان اینکه اراده سیاسی بین مسوولان ایران و جمهوری آذربایجان برای توسعه مناسبات دو کشور وجود دارد تاکید کرد: آینده روابط ایران و جمهوری آذربایجان روشن است و هیچ مشکلی در مناسبات دو کشور وجود ندارد.

وی مرزهای دو کشور را مرزهای دوستی خواند و ابراز امیدواری کرد که ساماندهی امور مرزی به تقویت بیش از پیش مناسبات ایران و جمهوری آذربایجان کمک کند.

محسن پاک آیین، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان نیز در نشست آغازین کمیسیون مشترک مرزی، با اشاره به روند رو به رشد مناسبات دو کشور، هیات ایرانی را یکی از هیات‌های مجرب و مطلع در امور مرزی دانست و گفت: حضور این هیات در باکو نشانگر اعتماد متقابل بین دو طرف است.

وی ابراز امیدواری کرد که با ساماندهی امور مرزی، روابط دوستانه ایران و جمهوری آذربایجان روز به روز تقویت شده و مردم دو کشور بتوانند از این امکان استفاده مطلوبی داشته باشند.

نشست اولیه کمیسیون مشترک مرزی ایران و جمهوری آذربایجان با سخنان علیرضا جهانگیری، مدیر کل حقوقی وزارت امور خارجه کشورمان که سرپرستی هیات ایرانی را بر عهده دارد ادامه یافت.

انتهای پیام

کد N16311

وبگردی