آفتاب
بزرگواری با اشاره به اخبار دریافت كارت هدیه از سوی نمایندگان:

برخی به دنبال جوسازی علیه نمایندگان هستند

برخی به دنبال جوسازی علیه نمایندگان هستند

معمولا کمیته امداد، بهزیستی و تامین اجتماعی حدود ۵۰۰ هزار تومان در کارتابل هر نماینده برای اهدای عیدی نمایندگان به نیازمندان قرار می‌دهند

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه انتشار برخی اخبار درباره نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی مبنی بر دریافت کارت هدیه از مرتضوی با اهداف خاص و اغراق آمیز است، اظهار داشت: جوسازی برعلیه نمایندگان مجلس در این ارتباط با اهداف خاصی در حال شکل گرفتن است.
حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، گفت: البته براساس اطلاعاتی که ما داریم کارت‌های هدیه به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوران ریاست مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی، توسط خود وی نبوده و توسط برخی از نزدیکانشان صورت گرفته است.
وی با تاکید براینکه انتشار برخی اخبار درباره نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی مبنی بر دریافت کارت هدیه از مرتضوی با اهداف خاص و اغراق آمیز است، اظهار داشت: جوسازی برعلیه نمایندگان مجلس در این ارتباط با اهداف خاصی در حال شکل گرفتن است.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس افزود: در اسفندماه هرسال یعنی چندروز قبل از تعطیلات نوروز، نهادهای حمایتی مبالغ و بعضا «بن‌هایی» را به نمایندگان می‌دادند.
بزرگواری با بیان اینکه کمیته امداد، بهزیستی و معمولا تامین اجتماعی حدود ۵۰۰ هزار تومان در کارتابل هر نماینده برای اهدای عیدی نمایندگان به نیازمندان قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: نمایندگان نیز در ایام نوروز با سرکشی از فقرا، این مبالغ را به نیازمندان بعنوان عیدی تقدیم می‌کنند.
وی گفت: مبلغ و بعضا بن‌هایی که این نهاد‌ها در اختیار نمایندگان مجلس قرار می‌دهند تخلف محسوب نمی‌شود اگرچه مبلغ آنان باتوجه به جامعه نیازمند ما بسیار ناچیز است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: واگذاری این چنین پول‌ها و بن‌ها به نمایندگان مجلس از گذشته نیز وجود داشته و مختص به دوران مسوولیت مرتضوی نیست.

کد N16243

وبگردی