آفتاب

جوسازی برای اخلال در سفر هاشمی؟

جوسازی برای اخلال در سفر هاشمی؟

یک سایت خبری مدعی شد: «بعد از آنکه نیروهای افراطی در جریان سفر سال گذشته آیت‌الله هاشمی به کرمان به صورت سازماندهی‌شده اقداماتی انجام دادند تا شرایط حضور وی در دانشگاه آزاد فراهم نشود، امسال نیز در آستانه سفر آیت‌الله هاشمی به کرمان ستاد جنگ روانی افراطی‌ها فعال شده و با سازماندهی برخی نهادهای خاص اقدام به خبرسازی برای اخلال در سفر آیت‌الله هاشمی به کرمان می‌کنند.»

به گزارش ایسنا، روز نو با این مقدمه نوشت: «این اقدامات کمیته جنگ روانی افراطی‌ها از روز گذشته با انتشار خبر تدابیر شدید امنیتی در کرمان آغاز شد که با اخبار غیر واقعی و مجعول سعی در القای نارضایتی دانشجویان کرمانی از سفر آیت‌الله هاشمی به این استان داشت.

اقدام بعدی افراطی‌ها با خبرسازی پیرامون لغو سخنرانی آیت‌الله هاشمی در دانشگاه آزاد کرمان بود که این خبر نیز توسط مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد. رضا سلیمانی در خصوص لغو سخنرانی آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی در دانشگاه آزاد کرمان به دلیل اعتراض دانشجویان، اظهار کرد: برنامه‌ای در سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان لغو نشده است.

این اقدامات افراطی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که خبرنگار روز نو می‌گوید مردم کرمان خود را برای استقبال با شکوه از آیت‌الله هاشمی آماده می‌کنند و قصد دارند تا جواب جوسازی‌های افراطی‌ها را با حضور گسترده در دیدار عمومی آیت‌الله هاشمی با مردم کرمان بدهند.

همچنین از دانشگاه آزاد کرمان خبر رسیده است که سخنرانی آیت‌الله هاشمی با استقبال بسیار گسترده دانشجویان مواجه شده است و این دانشگاه به دلیل کمبود جا در سالن 900 نفری قصد دارد تا تعدادی از دانشجویان را هم در بیرون سالن استقرار دهد و به وسیله ویدئوکنفرانس مراسم را برای آنها پوشش دهد.»

انتهای پیام

کد N15627

وبگردی