آفتاب

جراره: منافع غربی‌ها از رفع تحریم‌ها، بیشتر از نفعی است که عاید ما می‌شود

جراره: منافع غربی‌ها از رفع تحریم‌ها، بیشتر از نفعی است که عاید ما می‌شود

نماینده مردم ابوموسی گفت: منافع غربی‌ها از رفع تحریم‌های صنایع پتروشیمی، خودرو سازی ، فلزات گرانبها و صنعت هواپیمایی بیشتر از نفعی است که عاید خودمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس از ابوموسی ، ابوالقاسم جراره شب گذشته در جمع مردم جزیره ابوموسی در محل مسجد جامع این شهرستان با اشاره به اقدامات گذشته و حال استکبار به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران افزود : ترور شخصیت‌ها ، برنامه حمله به بیت امام خمینی (ره) ، جنگ تحمیلی ، اجرای عملیات خرابکارانه و هجمه‌های فرهنگی و برنامه‌های ضد فرهنگی از جمله اقدامات دشمن در تقابل با این نظام است.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی تحریم‌های ظالمانه و در حوزه سیاسی طرح فتنه 88 را جهت سرنگونی نظام اجرا کردند که این موضوع با تدبیر رهبری و بصیرت مردم شکست خورد.

جراره با اشاره به روند مذاکرات ژنو، مذاکره بر اساس منافع نظام و مردم را قابل قبول دانست و افزود : ما به آمریکا خوش بین نیستیم، وضع تحریم‌های جدید توسط آمریکا نشان می‌دهد که آنها به تعهدات خودشان هم پایبند نیستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه بر اساس مذاکرات ژنو 2/4 میلیارد دلار از 100 میلیارد دلار بلوکه شده پول ایران به کشورمان برگردانده می‌شود افزود: منافع غربی‌ها از رفع تحریم‌های صنایع پتروشیمی ، خودرو سازی ، فلزات گرانبها و صنعت هواپیمایی بیشتر از نفعی است که عاید خودمان می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد : یکی از نکات مثبت این مذاکرات این بود که دنیا را از این تفکر که کشورمان با دنیا درگیر است خارج کرد.

جراره اشاره ای به موضوع الحاق گاوبندی به استان فارس کرد و گفت: ما نمایندگان مجلس پیگیر موضوع از طریق مسئولین دولت قبلی و جدید بودیم که همگی موضوع را انکار می کردند، که متأسفانه این موضوع در بی خبری نمایندگان ابلاغ شد.

وی افزود: ما از لحاظ کارشناسی ایرادات خود را به این طرح اعلام نمودیم که ماحصل آن توقف این مصوبه می‌باشد.

جراره با اشاره به عدم رضایت مردم گاوبندی از این طرح بیان داشت: ما پیشنهاد دادیم تحقیقات میدانی انجام دهند اگر 5 درصد اهالی گاوبندی موافق این طرح بودند آن را عملی کنند!!

نماینده مردم بندرعباس ، ابوموسی ، قشم ، خمیر و حاجی آباد در مجلس بر پیگیری مصوبات دولت در خصوص ابوموسی تأکید کرد و افزود : تحقق اعطای امتیازات خاص به شهروندان ابوموسی ، رفع مشکلات تردد ، ایجاد ردیف بودجه خاص این شهرستان و راه اندازی دانشگاه آزاد واحد ابوموسی را پیگیری خواهم کرد .

انتهای پیام

کد N15454

وبگردی