آفتاب

رئیس جدید موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) معرفی شد

رئیس جدید موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر موسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، در این مراسم که با حضور حجت‌‎الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، حجت‎الاسلام والمسلمین رحیمیان مدیر سابق این موسسه به ذکر مباحثی پیرامون چگونگی ایجاد این موسسه و مشی مدیریتی خود پرداخت.

وی گفت: این موسسه آموزشی با هدف توسعه علوم تخصصی حوزوی با حفظ فضا و روحیه طلبگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد شد و تاکنون 11 رشته تخصصی را ایجاد کرده و دانش‌پژوهان بسیاری در رشته‎هایی چون تاریخ و علوم حدیث و فلسفه و کلام و.... مشغول به تحصیل هستند.

مدیر سابق موسسه آموزش عالی امام رضا(ع) عنوان کرد: این موسسه با در نظرگرفتن اهمیت کار در حوزه پژوهشی و با رویکرد پرورش نخبگان در رشته‌های تخصصی کاربردی در سطح حوزه و اجتماع ایجاد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والسلمین مریجی مدیر جدید این موسسه نیز در سخنانی با اشاره به نقش مهم حوزه در تولید علم در کشور اظهار کرد: طلاب پس از حضور در دروس تخصصی و دانشگاهی نباید سبقه حوزوی خود را فراموش کنند و نباید فراموش شود که آنها در اصل فرزند حوزه هستند.

در این مراسم همچنین حکم ریاست دفتر تبلیغات اسلامی به حجت‌الاسلام والمسلمین مریجی اعطا و از تلاش‎های مدیر سابق این موسسه نیز تقدیر شد.

انتهای پیام

کد N15373

وبگردی