آفتاب

مجمع نیروهای خط امام فعالیت های خود را گسترش می دهد

مجمع نیروهای خط امام فعالیت های خود را گسترش می دهد

یک عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: در آخرین جلسه شورای مرکزی تصمیم گرفته شد که فعالیت‌های این تشکل گسترش یابد.

یک عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: در آخرین جلسه شورای مرکزی تصمیم گرفته شد که فعالیت‌های این تشکل گسترش یابد.

حمید قزوینی با اعلام این خبر به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در آخرین جلسه شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام که با حضور حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای همراه بود وضعیت عمومی کشور مورد بررسی قرار گرفت، همچنین وضعیت نمایندگان استانی این تشکل بررسی شد.

وی افزود: شاخه جوانان نیز برنامه های خود را ارائه کرد و در پایان تصمیم گرفته شد که مجمع نیروهای خط امام فعالیت های خود را بیشتر کند.

به گزارش ایسنا در این جلسه دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در بخشی از سخنان خود با ابراز نگرانی نسبت به برخی مانع‌تراشی‌ها در مسیر حرکت دولت گفت: جریانی که نتیجه انتخابات را از دست داده و توان پاسخگویی به مطالبات مردم را هم نداشته، مسئولیت آنچه را در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ بر سر کشور آمده هم بر عهده نمی‌گیرد.

هادی خامنه‌ای همچنین گفت: همه دوستان به خاطر دارند که در سال‌های گذشته حتی گاهی امکان برگزاری یک جلسه کوچک برای دوستان اصلاح‌طلب فراهم نبود و بلافاصله افراد با احضار و برخورد مواجه می‌شدند و اینگونه برخوردها گاهی بسیار خشن بود که هیچکدام مطابق معیارهای قانونی هم نبود. ما امیدواریم در دوران جدید اینگونه رفتارها پایان یابد و فضای نشاط و امیدی که در کشور ایجاد شده، با قوت بیشتر ادامه پیدا کند و فضایی ایجاد شود که همه دلسوزان و نیروهای شایسته که با برخوردهای سلیقه‌ای، جناحی و تنگ‌نظرانه از فعالیت منع شده یا کنار گذاشته شده‌اند، بتوانند به عرصه تلاش و تحرک اجتماعی بازگردند.

وی در پایان با اشاره به فضای جدیدی که در کشور ایجاد شده، خواستار فعالیت فرهنگی و علمی بیشتر اصلاح‌طلبان شد و تأکید کرد: جریان اصلاح‌طلب به عنوان یک جریان اجتماعی که اکثریت جامعه را هم همراه خود دارد، باید فعالیت‌های خود را همچنان ناظر به مطالبات مردم تنظیم کند و البته از ابتدا هم همین‌گونه بوده و برای ما کسب قدرت به هر قیمتی اولویت ندارد، بلکه وفاداری به هویت اصلاح‌طلبی و مطالبات مردم در اولویت بیشتر قرار دارد و این وفاداری را هم معتقدیم از طریق فعالیت فرهنگی و مدنی باید دنبال کنیم.

انتهای پیام

کد N14861

وبگردی