آفتاب
حیدرپور به مهر خبر داد:

تخلف نمایندگان در پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به هیات نظارت مجلس رفت

تخلف نمایندگان در پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به هیات نظارت مجلس رفت

عضو هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده تخلف نمایندگان نام برده شده در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در این هیات خبر داد.

عوض حیدر پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در خصوص تخلفات نمایندگان در این پرونده در هیات نظارت مجلس بر نمایندگان بررسی خواهد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیات نظارت مجلس بر نمایندگان می تواند و علی الاصول در پرونده تخلفات نمایندگان در سازمان تامین اجتماعی ورود خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا دریافت کارت هدیه از رئیس سازمان تامین اجتماعی توسط نمایندگان تخلف محسوب می شود و یا به تخلفات دیگری از نمایندگان در این پرونده رسیدگی خواهد شد، اظهار داشت: اعضای هیات نظارت مجلس بر نمایندگان باید متن گزارش تحقیق و تفحص را بررسی کنند تا در مورد مصادیق تخلفات به نتیجه برسند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر در قسمتی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی به دریافت 50 میلیون بن کارت هدیه از سوی 37 نفر از نمایندگان اشاره شده بود. محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت بن کارت های هدیه را امری عادی و معمول خوانده بود که بیشتر به مردم مستضعف اختصاص می یابد.

علاوه بر این محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: موضوع دریافت بن کارت هدیه موضوع کوچکی است و باید به تخلفات بزرگتر مثل دخالت برخی نمایندگان در واگذاری شرکت های تامین اجتماعی با مبالغ میلیاردی رسیدگی کرد.

کد N14539

وبگردی