آفتاب
طی 6 شب؛

اصفهان، نویسندگان و مترجمان مکتب خود را گرد‌هم جمع می‌کند

اصفهان، نویسندگان و مترجمان مکتب خود را گرد‌هم جمع می‌کند

نویسندگان، مترجمان و مستند‌سازان اصفهانی طی‌ 6 شب در برنامه‌ای با عنوان «شب راوی» به داستان‌خوانی و نمایش مستند با موضوع اصفهان می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، نویسندگان و مترجمان اصفهانی و طی برنامه‌ای با عنوان شب راوی به داستان‌خوانی برای مخاطبان خود می‌پردازند.

این برنامه که از سوی موسسه فرهنگی ـ هنری رویش در اصفهان تدارک دیده شده است طی 6 شب شاهد برنامه داستان‌خوانی نویسندگان و مترجمان اصفهانی و نمایش آثار مستند برخی از فیلم‌سازان برجسته ایران و جهان خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلام شده این مراسم هر شب از ساعت 18 تا 21 در تالار سوره شهر اصفهان برگزار خواهد شد که در نخستین شب از خود در 24 آذرماه میزبان محمد کلباسی و احمد بیگدلی خواهد بود و مستندی از بارون ایوانز نیز با عنوان بهار اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

در دومین شب از این برنامه در 25 آذر نیز احمد اخوت ترجمه خود از داستان مسافر اصفهان نوشته ویتاسکویل وست را قرائت خواهد کرد و خدیجه شریعتی نیز داستانی با عنوان محمد صادق خان را خواهد خواند و مستندی ساخته خسرو سینایی نیز پخش خواهد شد.

سومین شب از این برنامه نیز در 26 آذر با داستان‌خوانی علی خدایی و نسیبه فضل‌اللهی به داستان‌خوانی خواهند پرداخت و مستندی از محمدسعید محصص نیز با عنوان زنده‌رود؛ یک روز به خصوص به نمایش در خواهد آمد.

چهارمین شب از این برنامه در 27 آذرماه نیز با داستان‌خوانی اصغر عبداللهی و رضا مختاری و پخش مستند به اصفهان و اثر شهروز توکل و برنامه پنجمین شب در 28 آذرماه نیز به داستان‌خوانی محمد طلوعی و آرش صادقی بیگ و پخش مستند اصفهان در بوق کارخانه‌ها اثر بهروز ملبوس‌باف اختصاص خواهد یافت.

برنامه آخرین شب از این برنامه نیز در 29 آذرماه با داستان‌خوانی محمد رحیم اخوت و پخش مستندی از مهدی رحمانی با عنوان عاشقانه‌های پل اختصاص خواهد یافت.

تالار سوره اصفهان در خیابان آمادگاه واقع شده است.

کد N13788

وبگردی