آفتاب
کواکبیان در جمع خبرنگاران:

کسی برای دادن کارت هدیه تامین اجتماعی سراغ من نیامد/ لیست نمایندگان دریافت کننده هدیه منتشر شود

کسی برای دادن کارت هدیه تامین اجتماعی سراغ من نیامد/ لیست نمایندگان دریافت کننده هدیه منتشر شود

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه کسی برای دادن کارت هدیه تامین اجتماعی سراغ من نیامد گفت: بهتر است برای شفافیت اسامی نمایندگانی که کارت هدیه دریافت کرده اند منتشر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما کارت هدیه تامین اجتماعی گرفته اید گفت: ما اگر می خواستیم هم کسی سراغ ما نمی آمد.

این نماینده مجلس هشتم افزود: من این موضوع را تکذیب می کنم که همه نمایندگان مجلس کارت هدیه دریافت کرده اند اما در عین حال برای شفافیت موضوع بهتر است که لیست منتظر شود تا مشخص شود تا چه تعدادی از نمایندگان کارت هدیه گرفته اند.

دبیر کل حزب مردم سالاری با اشاره به مشکلات نمایندگان گفت: من می پذیریم که نمایندگان این قدر در خصوص مراجعه کنندگان به دفاترشان مشکلات دارند و اگر این کمکها واقعا برای رسیدگی به محرومان بوده بحث دیگری است. این موضوع که کارت هدیه دریافت شده است باید شفاف سازی شود اما هیچ کس سراغ بنده نیامده است.

وی در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: معتقدم مجلس باید بیشتر با دولت همکاری کند.

کواکبیان تصریح کرد: من خودم در مجلس هشتم 11 وزیر را به صحن علنی کشیدم اما دیگر گیر ندادیم که آقای جلیلی چطور با خانم اشتون نشسته و یا مذاکرات را چگونه پیش برده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه چگونه باید برای تقویت تیم مذاکره کننده حرکت کنیم گفت: نباید با یک دستمال قیصریه را به آتش بکشیم و ما در مجلس گذشته منافع ملی خط قرمزمان بود.

وی در توصیه ای به نمایندگان مجلس گفت: این شش ماه را بهتر است دندان روی جگر بگذاریم و بعد از 6 ماه اگر بحثی بود ابتدا در کمیسیون مطرح شود و اگر نتیجه نداد و نمایندگان قانع نشدند آن بحث رسانه ای شود و به صحن علنی آید.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه آینده مذاکرات را مثبت ارزیابی می کنم گفت: چیز زیادی از دست ندادیم و اگر طرفهای مذاکره کننده ایران از توافق عدول کنند ما نیز به موضع قبلی بر می گردیم.

کد N13172

وبگردی