آفتاب
حبیبی در اجلاس دبیران و استانهای حزب موتلفه:

امیدواریم سال 94 افراد بیشتری با کارت موتلفه وارد مجلس شوند/ در تعریف حزب با رئیس جمهور اختلاف نظر داریم

امیدواریم سال 94 افراد بیشتری با کارت موتلفه وارد مجلس شوند/ در تعریف حزب با رئیس جمهور اختلاف نظر داریم

دبیر کل حزب موتلفه با بیان بر اینکه برخی ها عیششان در حذف موتلفه است گفت: امیدواریم در سال 94 کسانی که با کارت موتلفه وارد مجلس می شوند بیش از افراد حاضر در مجلس نهم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی حبیبی در اجلاس دبیران استانها و شهرستانهای موتلفه که صبح امروز در موسسه فرهنگی این حزب برگزار شد با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی حزب موتلفه را نامگذاری کرده است، گفت: حزب موتلفه در منزل امام و توسط شخص امام راحل نامگذاری شده است.

وی با اشاره به ملاقات هفته گذشته اعضای این حزب با مراجع عظام قم گفت: مراجع عظام بلافاصله درخواست حزب موتلفه را برای دیدار قبول کردند و این نشان از بزرگ بودن این حزب دارد.

وی با انتقاد از صحبتهای رئیس جمهور در مورد احزاب گفت: رئیس جمهور در روزهای اول خود گفت ما حزب نداریم باید بگوییم که ما در تعریف حزب با رئیس جمهور اختلاف نظر داریم.

حبیبی افزود: کدام حزب مانند موتلفه را دیده اید که این گونه فعال باشد و یا برنامه داشته باشد.

دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به جوانگرایی در حزب موتلفه ادامه داد: حزب موتلفه از بازه زمانی سن 40 تا 50 به 30 تا 40 سال تبدیل شده و این نشان جوانگرایی این حزب دارد.

حبیبی اضافه کرد: هیچ تشکیلاتی در نظام جمهوری اسلامی همچون حزب موتلفه نظم تشکیلاتی ندارد چرا که حزب ما در مورد مسائل مختلف داخلی و خارجی صریحا موضعگیری می کند.

وی همچنین در مورد حضور بانوان در حزب موتلفه گفت: در 8 سال اخیر بین 30 تا 35 درصد نیروهای جذب شده در حزب موتلفه بانوان هستند اما باز هم ما حضور معدل خانمها در این حزب را قبول نداریم و باید افزایش یابد.

دبیر کل حزب موتلفه در ادامه در واکنش برخی از اشخاص و رسانه ها گفت: رسانه هایی که در مورد موتلفه اظهار نظر می کنند چند دسته هستند برخی از آنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با تمام لوازم آن قبول دارند و از حزب موتلفه نیز حمایت داشته و دارند که این بنده مراتب تشکر حزب را به آنان تقدیم می دارم.

حبیبی افزود: برخی از آن رسانه ها نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند ولی به عملکرد حزب موتلفه منتقد هستند و ما نیز منتقدین و انتقادهای آنان را به عنوان یک هدیه مغتنم می شماریم و سپاسگزار آن هستیم.

وی با اشاره به دسته دیگری از رسانه ها ادامه داد: برخی از این رسانه ها نیز علت مخالفت و دشمنی با اصل نظام جمهوری اسلامی با اشخاص و نهادهای پایبند به نظام اسلامی مخالفت و دشمنی دارند که در راس اینها سردمداران استکبار و دنباله های دم بریده داخلی آنها هستند.

دبیر کل موتلفه خطاب به این دسته سوم گفت: اینها که عیششان در حذف موتلفه بوده و هست آرزوی خویش را در مورد این حزب در مورد تحلیل تاریخی و روز بیان کردند و برای اینکه به نصف این عیش خیالی دست یابند به وصف آن پرداختند و باور کرده اند که وصف العیش نصف العیش است.

حبیبی افزود: ادامه دهندگان راه روشن حبیب الله عسگراولادی در پاسخ به آنها می گویند که ما قطره ای از دریای مسلمانان عاشورایی منتظر و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و تشکیلات ما برخواسته از بطن مردم مسلمان است  و راه حبیب الله عسگراولادی را علیرغم خواسته نامشروع شما و با اتکا به خداوند متعال ادامه خواهیم داد.

دبیر کل حزب موتلفه در ادامه با اشاره به ملاقات عسگراولادی با امام در سال 1341 گفت: در ملاقاتی که عسگر اولادی با مرحوم حضرت امام در منزل ایشان داشتند، عسگراولادی از زبان گویای مقلدش و مرجع و مرادش شنید که فرمود مبارزه ما سه مرحله دارد اسلامی کردن ایران، اسلامی شدن جهان اسلام، و جهانی شدن اسلام.

وی تاکید کرد: ما به محضر مولایمان عرض می کنیم مولای ما جهان منتظر قدوم مبارک شما و این بنده به نمایندگی از طرف همه اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور اعلام می کنم ما در این حزب به چنین آینده ای می نگریم.

حبیبی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: امیدواریم کسانی که در سال 94 با کارت حزب موتلفه وارد مجلس می شوند بیش از افراد حاضر در مجلس نهم باشند.

 

 

کد N12936

وبگردی