آفتاب
دادگاه رسیدگی به پرونده بیمه:/4/

متهم«ح-ح»: آقای "ف" هزینه دانشگاه فرزندم را پرداخت می کرد

متهم«ح-ح»: آقای "ف" هزینه دانشگاه فرزندم را پرداخت می کرد

به این دلیل که در یک دوره ای شناسنامه خود را گم کرده بودم و پسرم چک ها را وصول کرده است.

یکی از متهمین پرونده اختلاس از بیمه ایران گفت: من حقوق بگیر آقای "ف" بودم و او ماهیانه 500 هزار تومان هزینه دانشگاه فرزندم را نیز پرداخت می کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ادامه جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران قاضی محمدی کشکولی "ح-ح" را به جایگاه متهمین فرا خواند و موارد اتهامی وی را علاوه بر پولشویی به میزان سه میلیارد هشتصد و هفتاد و هشت میلیون و نهصد و چهل و پنج هزار و نهصد ریال، تحصیل مال نامشروع و معاونت در اختلاس به مبلغ هفتاد و شش میلیون تومان عنوان کرد.

"ح-ح" در دفاعیات خود اظهار داشت: آقای "ف" در سال 85 به من پیشنهاد کرد که مدیریت تالار تازه تاسیس ایشان در کرج را به عهده بگیرم و بدین طریق همکاری من با ایشان شروع شد و من حقوق بگیر وی بودم.

وی در پاسخ سوال قاضی مبنی بر اینکه آیا وصول 18 فقره چک را قبول دارید یا خیر، گفت: احتمالاً حدود16 فقره چک بوده و دو چک دیگر را که حساب کردند به این دلیل که در یک دوره ای شناسنامه خود را گم کرده بودم و پسرم چک ها را وصول کرده است.

متهم توضیح داد: این چک ها گاهی در وجه خودم و گاهی متعلق به دیه و بیمه و در وجه اشخاص دیگری بود.

"ح–ح" همچنین افزود: اولین باری که از آقای "ف" حقوق دریافت کردم در سال 83 بود و بعد از دو سال فاصله از سال 85 تا 87 نزد ایشان مشغول به کار شدم و وی علاوه بر پرداخت ماهیانه 500 هزار تومان هزینه دانشگاه فرزندم را نیز پرداخت می کرد.

کد N12487

وبگردی