آفتاب

تشدید جنگ داخلی میان تروریستها / ارتش سوریه برای نبرد آزادی"یبرود" و حومه حلب آماده می شود

تشدید جنگ داخلی میان تروریستها / ارتش سوریه برای نبرد آزادی"یبرود" و حومه حلب آماده می شود

نیروهای ارتش سوریه همچنان به عملیات پاکسازی منطقه القلمون پس از آزادی شهر استراتژیک النبک از چنگال تروریستهای تکفیری ادامه می دهند و برای آزادی شهر یبرود آخرین پایگاه تروریستها آماده می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المنار گزارش داد ارتش سوریه پس از آزادی شهر النبک از چنگال تروریستها به سمت آزادی شهر یبرود آخرین پایگاه تروریست ها حرکت می کند تا این شهر را نیز از وجود برهم زنندگان امنیت مردم پاکسازی کند.

آمادگی کامل ارتش سوریه برای نبرد حومه حلب

از سوی دیگر، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع رسمی سوری تاکید کرد ارتش سوریه به خوبی خود را برای نبرد حلب آماده کرده است.

تشدید درگیری و اختلافات میان گروه های تروریستی

در حالی که حدود سه هفته از پیروزی مهم ارتش سوریه در شهر النبک بر گروههای تروریستی می گذرد، این گروهها همچنان یکدیگر را به خیانت و تنها گذاشتن یکدیگر متهم می کنند.

صرف نظر از درگیریهای داخلی میان گروههای تروریستی و اتهام زنی آنها به یکدیگر، آزادسازی النبک توسط  ارتش سوریه پس از دیرعطیه و قاره، به طور کلی ضربه محکمی به گروههای مسلح در منطقه القلمون و به طور خاص به جبهه اسلامی به شمار می رود که قوی ترین گروه تروریستی به شمار می رود که اخیرا از سوی عربستان تشکیل شده بود.

محور ضد سوری به ویژه عربستان حساب ویژه ای بر روی گروه تروریستی موسوم به جبهه اسلامی برای کسب دستاوردهای بزرگ پیش از کنفرانس ژنو 2 باز کرده بود، همچنین شکست گروه جیش الاسلام قوی ترین گروه جبهه اسلامی در حومه دمشق هم ضربه دیگری به تشکل تازه تاسیس سعودی ها به شمار می رود.

جنگ اتهام زنی رسانه ای میان گروههای تروریستی پس از ناکامی آنها در النبک تشدید شده و جنگ میدانی هم میان آنها با سیطره تروریستهای داعش بر انبارهای سلاح گروه مسلح ارتش آزاد در حلب وارد فاز جدیدی شده است که معنایش این است ائتلافهای دیروز دیگر نمی تواند پس از تشدید درگیریهای تروریستها با یکدیگر برای سیطره بر مکانهایی که تحت نفوذ آنها قرار دارد، ادامه یابد و محور ضد سوری و مزدورانشان همچنان در مسیر ناکامی و شکست پیش می رود.

از سوی دیگر برخی رسانه های عربی از اقدام میشل  عون رئیس جریان ملی آزاد لبنان در اعزام چند گروه مسیحی به سوریه برای حمایت از مسیحیان در پی تشدید حملات تروریستهای تکفیری به مراکز مسیحی نشین خبر داده اند.

کد N12295

وبگردی