آفتاب

امتناع هیات رئیسه مجلس از دریافت استعفا نامه نمایندگان خوزستان

امتناع هیات رئیسه مجلس از دریافت استعفا نامه نمایندگان خوزستان

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از ارائه نامه اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان به هیات رئیسه برای استعفای دسته جمعی به خاطر عدم توجه دولت به استان خوزستان در لایحه بودجه 93 خبر داد.

حجت الله درویش پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از ارائه نامه کتبی استعفای دسته جمعی نمایندگان خوزستان به هیات رئیسه خبر داد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلای ادامه داد: این نامه در هیات رئیسه ارائه شده اما هیات رئیسه در خصوص تحویل گرفتن یا تحویل نگرفتن آن در حال چانه زنی با مجمع نمایندگان خوزستان است.

وی بی توجهی به استان خوزستان در لایحه بودجه 93 و تخصیص ردیف مستقل به انتقال آب از سرشاخه های کارون به استان های همجوار را علت اصلی استعفای دسته جمعی نمایندگان خوزستان خواند.

درویش پور اظهار داشت: یکی از اعضای مجمع نمایندگان خوزستان، به نمایندگی از بقیه اعضا قصد دارد تذکر شفاهی را در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه در خصوص تحویل نگرفتن نامه کتبی استعفا بدهد .

به گزارش مهر، ناصر صالحی نسب نماینده مردم هویزه و دشت آزادگان در نطق میان دستور خود اعلام کرد که مجمع نماینداگان خوزستان در اعتراض به عدم توجه به این استان در لایحه بودجه 93 استعفای دسته جمعی داده اند.

تعدادی از نمایندگان خوزستان نیز درخواست بیان تذکر شفاهی را داشتند که تاکنون محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را در غیاب لاریجانی برعهده دارد اجازه ارائه این تذکر شفاهی را نداده است.

کد N11396

وبگردی