آفتاب

اعتراف جانشین اشتون به وجود استانداردهای دوگانه در اتحادیه اروپا

اعتراف جانشین اشتون به وجود استانداردهای دوگانه در اتحادیه اروپا

وزیر امور خارجه هلند که از وی به عنوان جانشین احتمالی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا یاد می شود در اظهاراتی به وجود استانداردهای دو گانه در این نهاد به ویژه در برخورد با تخلفات رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.

به گزارش به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، "فرانس تیمرمانز" در این اظهارات گفت : استاندادرهای دوگانه سبب شده تا اروپایی ها اسرائیل را همانند یک دولت اروپایی بدانند.

وزیر خارجه هلند به صراحت به تفاوت برخورد اتحادیه اروپا با موضوعات مربوط به خاورمیانه و رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.

تیمرمانز در ادامه افزود : اروپا در مورد اسرائیل با استانداردهای متفاوتی در مقایسه با سایر کشورهای خاورمیانه قضاوت می کند، زیرا آن همانند یک کشور اروپایی است که باید با استانداردهای اروپا سنجیده شود.

تیمرمانز که از وی به عنوان جانشین کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، یاد می شود در ادامه افزود : راهی برای آنکه ما سرنوشت خود را از اسرائیل جدا کنیم وجود ندارد و بهتر است ما با حقیقت مواجه شویم.

وزیر امورخارجه هلند که به تل آویو سفر کرده در ادامه برای نزدیکتر کردن بیشتر خود به صهیونیست ها گفت : برخی در اروپا خواهان ارتباط با یک اسرائیل قدرتمند نیستند.

بر اساس این گزارش، هلند در میان مهمترین متحدان اروپایی رژیم صهیونیستی قرار دارد و حمایت مقامات این کشور از تل آویو در همین راستا انجام می شود.

 

 

کد N11265

وبگردی