آفتاب
یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با ایلنا:

لایحه بودجه حداکثر تا ۴۵ روز آینده وارد صحن علنی مجلس می‌شود

لایحه بودجه حداکثر تا ۴۵ روز آینده وارد صحن علنی مجلس می‌شود

برای بررسی قانون بودجه ۹۳ هیچ تغییراتی در کمیسیون تلفیق نخواهیم داشت/اعضای کمیسیون تلفیق حداکثر تا پایان این هفته مشخص می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق حداکثر تا پایان این هفته مشخص می‌شوند.


عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس در خصوص تغییر در تعداد اعضای کمیسیون تلفیق گفت: اگرچه پیشنهاداتی در این زمینه وجود داشته اما در حد حرف و صحبت است و هنوز تبدیل به قانون نشده است بنابراین برای بررسی قانون بودجه ۹۳ هیچ تغییراتی در کمیسیون تلفیق نخواهیم داشت.


وی همچنین با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون تلفیق باید حداکثر تا پایان این هفته مشخص شوند، گفت: همه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این کمیسیون حضور خواهند داشت.


یوسفیان ملا در خصوص لایحه بودجه سال۹۳ که روز گذشته توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شد نیز گفت: اگرچه با تلاش‌های نوبخت این لایحه بویژه در قسمت برنامه ریزی و احکام به خوبی نوشته شده و دارای راهکارهای مفیدی است اما در ردیف‌های آن معایب و نواقصی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر در این زمینه احساس می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه ۱۰ تا ۱۵ روز زمان برای بررسی نمایندگان و دو دوره ۱۵ روزه برای بررسی اعضای کمیسیون تلفیق نیاز است به احتمال زیاد این لایحه تا ۴۰ الی ۴۵ روز آینده وارد صحن علنی مجلس خواهد شد.

کد N10801

وبگردی