آفتاب
ستاد بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام:

شهید اللقیس مغز متفکر رایانه‌ای بود

شهید اللقیس مغز متفکر رایانه‌ای بود

روابط عمومی ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام به مناسبت شهادت حاج حسان اللقیس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام به مناسبت شهادت حاج حسان اللقیس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه شهید حسان لقیس را ادامه خواهند داد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیستهای ظالم، به خون سربازی دیگر از لشگریان آخرالزمانی پیامبر خاتم (ص) آغشته شد. ایادی نحس و نجس این رژیم نامشروع در شرایطی که رزمندگان مقاومت هر روز توفیقی جدید در پیشروی به سوی آرمانهای الهی شان کسب می کنند به کثیف ترین شیوه های ممکن تلاش می کنند تا سدی در راه این توفیقات ایجاد نمایند غافل از اینکه : مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

سردار خستگی ناپذیر سپاه اسلام حاج حسان اللقیس مجاهدی نستوه و  دانشمند بود که از روزهای اول شکل‌گیری مقاومت اسلامی و جنبش حزب‌الله لبنان به عضویت این گروه درآمد و 3 دهه از عمر شریفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدی نمود و لحظه ای از تلاش برای به اهتزاز در آوردن پرچم حق طلبی مقاومت اسلامی غافل نشد. شهید للقیس یک مغز متفکر رایانه‌ای و الکترونیکی محسوب می‌شد و با تکنولوژی‌های جدید بسیار آشنا بود و تسلط فوق‌العاده‌ای در زمینه این تکنولوژی‌ها داشت.

به همین خاطر توانست نقش عمده‌ای در جنگ الکترونیک علیه رژیم جعلی اسرائیل ایفا کند. صهیونیستهای غاصب و عوامل تروریست آنها هم به خیال خام خود به درستی او را به عنوان یکی از استوانه های مقاومت اسلامی در منطقه شناسایی نموده و به شهادت رساندند تا گامی در تضعیف جبهه مقاومت بردارند، اما همچون همیشه تحلیل هایشان غلط از آب درآمده و خون این شهید، درخت تنومند مقاومت اسلامی را، که ثمرات آنرا جهانیان در غزه، لبنان و سوریه به نظاره نشسته اند، آبیاری خواهد کرد.

همانگونه که دبیرکل مومن و مجاهد حزب الله لبنان پس از شهادت اسطوره مقاومت اسلامی شهید حاج عماد مغنیه فرمود؛ اگر چه او (عماد مغنیه) به شهادت رسید اما هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه او را ادامه خواهند داد.

"ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام" ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سرباز راستین و جان برکف به محضر قطب عالم امکان مهدی صاحب الزمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، دبیرکل دلاور حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و عموم شیعیان شهیدپرور لبنان، خانواده شهید و حامیان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر عالم، اعلام می دارد همچون گذشته سربازان ولایت آمادگی دارند با اشاره ولی امرشان برای همیشه طومار رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اذناب آنرا در هم پیچند.

 

کد N10443

وبگردی