آفتاب
عضو فراکسیون رهروان ولایت:

اصولگرایان در حال حاضر برنامه مشخصی برای انتخابات مجلس ندارند

اصولگرایان در حال حاضر برنامه مشخصی برای انتخابات مجلس ندارند

هر یک از جناح‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دارای استراتژی‌هایی سیاسی برای نیل به اهداف خود هستند و اینکه گفته می‌شود در درون جریان اصول‌گرا تفرقه و انشقاق وجود دارد کذب است و این جریان معتقد است که تصمیم‌گیری برای انتخابات مجلس بسیار زود است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه اصول‌گرایان در حال حاضر برنامه مشخصی برای انتخابات مجلس ندارند، در عین حال علت این موضوع را تفرقه و یا انشقاق در درون این جریان ندانست.

اسماعیلی جلیلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: هر یک از جناح‌های اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دارای استراتژی‌هایی سیاسی برای نیل به اهداف خود هستند و اینکه گفته می‌شود در درون جریان اصول‌گرا تفرقه و انشقاق وجود دارد کذب است و این جریان معتقد است که تصمیم‌گیری برای انتخابات مجلس بسیار زود است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند بیان داشت: اصلاح‌طلبان به خاطر استراتژی‌های خاص خود شاید در این زمینه زود اقدام کردند اما گفته می‌شود که در درون این جریان نیز شکاف وجود دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس نهم تأکید کرد: قطعاً اصول‌گرایان با انسجام و با یک راهبرد سیاسی مشخص و در زمان مناسب پای به عرصه انتخابات مجلس خواهند گذاشت.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به چند دستگی در اردوی اصلاح طلبان گفت: اصلاح‌طلبان نیز خود به دلیل راهبردهای مختلف دارای چند دستگی هستند و این موضوع روشن است که تا انتخابات گروه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف مشخص با هم تناقض داشته باشیم.

کد N10355

وبگردی