آفتاب

حاتمی‌کیا در پشت‌صحنه "خانه‌ای کنار ابرها"/ نگار عابدی به جمع بازیگران پیوست

حاتمی‌کیا در پشت‌صحنه "خانه‌ای کنار ابرها"/ نگار عابدی به جمع بازیگران پیوست

در حالی که نگار عابدی به عنوان آخرین بازیگر به فیلم "خانه‌ای کنار ابرها" اضافه شد، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینمای یران از پشت صحنه این کار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلبمرداری "خانه‌ای کنار ابرها" نخستین فیلم بلند سینمایی سیدجلال دهقانی اشکذری در حالی این‌روزها در خانه‌ای قدیمی که لوکیشن اصلی این فیلم است ادامه دارد که ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه کار از این پروژه بازدید کرد.

حاتمی‌کیا با حضور در پشت صحنه این کار که قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه 60 را روایت می‌کند ساعاتی با عوامل پروژه به گفتگو پرداخت و چندین پلان از فیلم نیز در حضور او فیلمبرداری شد و با توجه به متفاوت بودن قصه و فضای کار برای کارگردان آرزوی موفقیت کرد.

همچنین درحالی حدود 40 درصد از فیلمبرداری "خانه‌ای کنار ابرها "سپری شده است که این‌روزها با اضافه شدن نگار عابدی به عنوان آخرین بازیگر، گروه در حوالی میدان وحدت اسلامی مشغول فیلمبرداری سکانس‌های داخلی هستند.

"خانه ای کنار ابرها " آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد. هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های "هدیه‌ای برای آسمان"، "دویدن برای پشیمانی"، "همه روزها" و "مسابقه" را در کارنامه دارد.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از سیدمهدی فرخ‌پور دستیار اول و برنامه‌ریز، محمود محمدطائمه مدیر تولید، محمدرضا شجاعی طراح صحنه و لباس، کامران خلج طراح گریم، علی محمدزاده مدیر فیلمبرداری، طاهر پیشوایی صدابردار، حسن شجاعی عکاس، احسان هوشیارگر مشاور رسانه ای و روح‌الله برادری تهیه‌کننده.

کد N9473

وبگردی