آفتاب

نخستین واکنش رئیس مجلس به بودجه 93: سقف190هزارمیلیاردی بودجه جای تامل دارد/تشکر از وقت شناسی دولت

نخستین واکنش رئیس مجلس به بودجه 93: سقف190هزارمیلیاردی بودجه جای تامل دارد/تشکر از وقت شناسی دولت

علی لاریجانی از رئیس جمهور به دلیل ارائه به موقع لایحه بودجه 93 تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی گزارش حسن روحانی را کالبد شکافی دقیق وضعیت اقتصادی کشور خواند و از توجه ویژه وی به کنترل واردات بی رویه، بهبود فضای کسب و کار و برخی مشکلاتی که تکالیف زیادی بر بانک​ها ایجاد کرده و عدم اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی، تشکر کرد و گفت: این موارد از مشکلات اقتصادی کشور ماست که امیدواریم در لایحه بودجه ارائه شده، به نحو درستی به بهبود این روند پرداخته باشند.

وی با اشاره به مصمم بودن دولت برای کاهش رشد نقدینگی در کشور، ادامه داد: حرکت کشور به سمت تولید و بهبود فضای کسب و کار را حرکت رو به جلویی می​دانیم. واگذاری​ها به بخش خصوصی به شکل صحیح نیز مسیر درستی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور است. خوشحالیم که در این گزارش به سازماندهی اعطای سهام عدالت هم توجه شده بود.

البته رئیس مجلس در ادامه افزود: اینکه سقف بودجه 190 هزار میلیارد در نظر گرفته شده، قابل تامل است و باید دقیق تر مورد واکاوی قرار بگیرد.

وی نهایتا از تلاش دولت در ارائه بودحه سر موقع تشکر کرد و آن را مسیر درست برای تحقق شرایط بهتر وضعیت اقتصادی  کشور دانست و از رئیس جمهور و حضور هیات دولت هم تشکر کرد.

/2929

 

کد N9451

وبگردی