آفتاب
لاریجانی پس از دریافت لایحه بودجه:

ارایه بودجه در وقت دقیق برای بهبود اقتصاد موثر است/ تقدیر از توجه دولت به کنترل واردات و کسب و کار

ارایه بودجه در وقت دقیق برای بهبود اقتصاد موثر است/ تقدیر از توجه دولت به کنترل واردات و کسب و کار

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سقف 190 هزار میلیارد برای بودجه باید مورد دقت و توجه قرار گیرد، گفت: ارایه بودجه در وقت دقیق را برای بهبود اقتصاد کشور موثر می دانیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی پس از آن که رئیس جمهور لایه بودجه 93 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به منظور تقدیم به موقع لایحه بودجه گفت: از کالبد شکافی دقیق دولت در اقتصاد کشور به خصوص توجهی که به کنترل بی رویه واردات و بهبود فضای کسب و کار و رفع بخشی از مشکلات که تکالیف زیادی بر بانک ها ایجاد کرده بود و توجه به این مساله تشکر می کنیم.

وی افزود: همچنین در گزارشات رئیس جمهور بر عدم اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی که از نکات مهم مشکلات اقتصادی کشور است پرداخته شده است که امیدواریم این مساله به درستی در بودجه سال آینده تجلی پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این که دولت مصمم است اقتصاد کشور را بهبود داده و توجهی برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشد را حرکتی با ارزش می دانیم.

وی گفت: تلاشی که توسط دولت برای واگذاری بخش خصوصی صورت گرفته و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فاینانس دو راه درست است که بسیار خوشحال شدیم که در سخنان رئیس جمهور به آنها اشاره شد.

لاریجانی ادامه داد: همچنین در صحبت های رئیس جمهور در مورد سازماندهی سهام عدالت صحبت هایی مطرح شد که امر مطلوبی است.

وی با اشاره به این که سقف بودجه 190 هزار میلیارد در نظر گرفته شده گفت: این رقم، رقم قابل توجهی است که باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: باید از تلاش دولت برای ارایه بوده در وقت دقیق تشکر کنیم و آن را برای بهبود اقتصاد کشور موثر بدانیم.

کد N9449

وبگردی