آفتاب

کشته و زخمی شدن 100 نفر در انفجارهای تروریستی عراق

کشته  و زخمی شدن 100 نفر در انفجارهای تروریستی عراق

منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن حدود صد نفر در اثر انفجار خودروهای بمبگذاری شده و انفجار بمب در مناطق مختلف بغداد،دیالی، الانبار و نینوی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، یک منبع امنیتی عراقی از زخمی شدن سه غیر نظامی در اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در  شهرک صدر در شرق بغداد خبر داد.

منابع نظامی عراقی همچنین اعلام کردند: در اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در یکی از خیابانهای اصلی در منطقه الکراده در بغداد دو نفر زخمی شدند.همچنین در اثر انفجار خودرو بمبگذاری دیگری در میدان عقبه بن نافع در الکراده در بغداد سه نفر کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع وابسته به وزارت کشور عراق از انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه البیاع در جنوب غرب بغداد و کشته شدن شش نفر و 11 نفر دیگر خبر دادند.

در اثر انفجار بمب در الرضوانیه در جنوب غرب بغداد دو نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق از انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی یک دادگاه در منطقه الحسینیه در شمال بغداد و زخمی شدن سه غیر نظامی و زخمی شدن 12 نفر دیگر خبر داد.

این منبع افزود: نیروهای پلیس سریعا با ورود به محل حادثه از بیم انفجار دوم تدابیر امنیتی ویژه ای در منطقه به اجرا درآوردند و مجروحان را به بیمارستان انتقال دادند.

منابع عراقی از انفجار بمب در منطقه التاجی و کشته و زخمی شدن شماری دراین منطقه از پایتخت عراق خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان نینوی اعلام کرد: در اثر انفجار بمبی که افراد مسلح آن را در نزدیکی یک مرکز بازرگانی در شرق موصل کار گذاشته بودند هفت غیر نظامی زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان نینوی گزارش داد: در اثر حمله افراد مسلح به یک مرکز ایست بازرسی در جنوب موصل یک پلیس عراقی کشته شد.

در اثر انفجار دوم در منطقه الکراده در بغداد سه نفر کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس استان دیالی از حمله تروریستی به احمد الخفاجی از مسئولان مجلس اعلای اسلامی عراق در الخالص در پانزده کیلومتری شمال بعقوبه و کشته شدن وی خبر داد.

یک منبع وابسته به پلیس الانبار اعلام کرد: در اثر درگیری میان نیروهای امنیتی عراقی با دو عامل انتحاری در منطقه البوبالی در شرق الرمادی یکی از عاملان انتحاری به هلاکت رسید و انفجار عامل انتحاری دوم نیز تلفات انسانی به دنبال نداشت.

در اثر انفجار بمب در منطق الغدیر در شرق بغداد پنج نفر کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی رستورانی در الخالص در استان دیالی عراق به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد.

کد N10026

وبگردی