آفتاب

صفارهرندی:هیچ آزادی بالاتر از رهایی شعار اعتدال از حصار افراطیون نیست

صفارهرندی:هیچ آزادی بالاتر از رهایی شعار اعتدال از حصار افراطیون نیست

فارس نوشت:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس جمهور گفت: هیچ آزادی بالاتر از این نیست که شما از حصار شعارهای افراطیون شعار اعتدال خود را آزاد کنید.

محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم «خیبر باقی است» که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران برگزار ‌شد، گفت: من از واقعیت‌هایی می‌خواهم بگویم که کسان دیگر آن را نگفتند همه بدانند که سقوط سفارت آمریکا مورد حمایت همه دانشجویان قرار گرفت حتی جریانات وابسته به مارکسیست و لیبرال و غیره نیز این روز ملی را جشن می‌گرفتند.

صفار هرندی با انتقاد از کسانی که تسخیر سفارت آمریکا را نامبارک می‌دانند،‌ گفت: کسانی که می‌گویند با تسخیر سفارت آمریکا راه ایران منحرف شد و نگون بختی سراغ ما آمد باید جواب دهند که چرا در همان زمان اعلامیه همراهی با تسخیر را صادر کردند و حال چطور از آن ماجرا ابراز ندامت می‌کنند.

صفار هرندی با تاکید بر اینکه افرادی استاد تغییر ارزش‌ها هستند، اظهار داشت: این افراد در مرحله جابجایی ارزش‌ها فعال شدند و دستگاه جریان سازی‌شان را روشن کردند. عده‌ای در تخطئه تسخیر سفارت سخن می‌گویند که خود دخیل در آن ماجرا بودند.

صفار هرندی در ادامه سخنان خود در دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بعضی از افراد که به مجلس سوم راه یافتند تلاش کردند روزی را به نام مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبار ثبت کنند حال وقتی رد آنها را دنبال می‌کنید در سال 88 به جای شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر روسیه می‌گفتند.

صفار هرندی همچنین پیرامون انتخابات سال 92 نیز گفت: بعد از انتخابات دانشجویانی به من می‌گویند که این ناجوانمردی دل ما را می‌سوزاند. این موضوع که ما در سال 88 انتخاباتی را برگزار کردیم و فردی رای آورد و آمدیم جشنی بگیریم اما عده‌ای فتنه‌گر آن حوادث را به وجود آوردند. حال در این انتخابات ما این اختلاف کم آرا را پذیرفتیم. در حالی که آنان 11 میلیون اختلاف رای را ندیدند.

صفار هرندی با مورد احترام شمردن آزادی خاطرنشان کرد: آزادی که یک عده‌ای در هر جایی شعار آن را می‌دهند قطعا مورد احترام ماست. ولی قبل از هر چیز باید به رئیس‌جمهور بگوییم هیچ آزادی بالاتر از این نیست که شما از حصار شعارهای افراطیون شعار اعتدال خود را آزاد کنید.

 

29219

 

کد N9097

وبگردی