آفتاب
شیخ قاووق:

رژیم اسرائیل از رویارویی با حزب الله می ترسد

رژیم اسرائیل از رویارویی با حزب الله می ترسد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به ترور یکی از فرماندهان مقاومت و بزدلانه توصیف کردن آن،از ترس رژیم صهیونیستی از رویارویی مستقیم با حزب الله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، نبیل قاووق تاکید کرد: عملیات ترور حسان اللقیس از فرماندهان حزب الله جنایتی علیه لبنان و حاکمیت آن بود.رژیم اسرائیل از رویارویی با حزب الله می هراسد و از همین رو به اقدامات بزدلانه در نیمه شب روی آورده است.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: مقاومتی که پیروزی هایی را علیه رژیم اسرائیل رقم زده است می تواند آغازگر شکستهایی ضد این رژیم باشد.

قاووق بیان کرد: زمان آن فرا رسیده است که جریان چهارده مارس بداند که حملات مداوم آنها ضد مقاومت، اسرائیل را به اقدامات تروریستی و جنایات علیه لبنان تشویق می کند و بهتر است از حملات ضد مقاومت دست بردارند.

وی افزود: جریان چهارده مارس بیش از هر زمان دیگری به رژیم اسرائیل و گروههای تکفیری نزدیک شده اند.این گروه باید موضع خود را در قبال اسرائیل و گروههای تکفیری که لبنان را در معرض تهدید قرار داده است مشخص کنند.

قاووق تاکید کرد: لبنان امروز با ائتلاف اسرائیلی-تکفیری ها روبرو هستند.القاعده،داعش،جبهه النصره و گردانهای عبدالله عزام در لبنان حضور قوی دارند.ابوبکر البغدادی خود را امیر عراق،سوریه و لبنان می دانند و گروههای مسلح با وی بیعت کرده اند.

وی افزود: ما در برابر خطر واقعی تروریستهایی که به هیچ معیار اخلاقی و انسانی پایبند نیستند، قرار داریم.اهداف آنها کاملا با رژیم اسرائیل همسو است و زخمی شدگان گروههای تکفیری در بیمارستانهای حیفا در فلسطین اشغالی معالجه می شوند و توپخانه رژیم صهیونیستی در جولان از تکفیری ها حمایت می کند. در واقع همسویی نظامی-میدانی-سیاسی و رسانه ای میان تکفیری ها و  رژیم صهیونیستی وجود دارد.

قاووق بیان کرد: انفجارهای تروریستی در بئر حسن و بیروت به یک نتیجه واحد منجر شده و آن تقویت عزم ما است.این جنایات نمی تواند موضع ما را در قبال سوریه تغییر دهد.ورود اسرائیل به عرصه نشان دهنده نا امیدی این رژیم از گروههای تکفیری در ساقط کردن نظام سوریه است.نبرد ما با مزدوران نیست بلکه با اربابان آنهاست و اسرائیل باید بداند که مقاومت آماده است که در هر لحظه وارد جنگ شود. رزمندگان مقاومت از شهادت هراسی ندارند.

وی افزود: همه گروههای لبنانی باید در مقابل تهدیدهای تکفیری ها و اسرائیلی ها موضع واحد ملی اتخاذ کنند و امید بستن جریان چهارده مارس به اوضاع سوریه سودی برای آنها نخواهد داشت.

کد N9025

وبگردی