آفتاب

گزارش لحظه به لحظه از قرعه کشی جام جهانی/قرعه سخت برای ایران باآرژانتین ونیجریه؛ بوسنی تنهاحریف ساده

گزارش لحظه به لحظه از قرعه کشی جام جهانی/قرعه سخت برای ایران باآرژانتین ونیجریه؛ بوسنی تنهاحریف ساده

مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل تا از ساعت 19:30 در شهر سالوادور برزیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل تا دقایقی دیگر در شهر سالوادور برزیل برگزار خواهد شد تا 32 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود در مرحله گروهی را بشناسند. این مراسم توسط دبیر کل فیفا جروم والکه اجرا خواهد شد و تعدادی از بزرگان این رشته نیز به کمک او خواهند آمد. سر هرست از انگلستان، کافو کاپیتان سابق برزیل، فابیو کاناوارو از ایتالیا ، ماریو کمپس از آرژانتین، فرناندو هیرو از اسپانیا، زین الدین زیدان از فرانسه و لوتار ماتیوس آلمانی نیز در اجرای مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت.

سپ بلاتر رئیس فیقا در واکنش به این رویداد در توییتر خود نوشت: «تنها چند ساعت دیگر به مراسم قرعه کشی باقی مانده است. من هم مثل همه ی علاقه مندان به فوتبال منتظرم ببینم چه تیم هایی با هم هم گروه می شوند.»

سپ بلاتر همچنین پیش تر در پیامی درگذشت رهبر سابق آفریقای جنوبی را تسلیت گفت و از وی با عنوان "دوست عزیزم" یاد کرد. در بخشی از پیام بلاتر آمده است: «ماندلا و من باور داریم که فوتبال قدرت فوق العاده برای ایجاد صلح و دوستی میان مردم دارد.و می توند ارزش های اولیه اجتماعی و آموزشی را آموزش دهد.»

قرار است پیش از آغاز مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل مراسم کوتاهی در بزرگداشت نلسون ماندلا برگزار شود.

وینست کمپانی, کاپیتان تیم ملی بلژیک و منچستر سیتی در توییتر خود نوشت: «منتظر مراسم قرعه کشی امروز هستم.»

لوکاس پودولسکی، مهاجم آرسنال و تیم ملی آلمان هم در توییتر خود نوشت: «تنها یک ساعت به قرعه کشی مانده است. خیلی هیجان انگیز است که بدانم در مقابل چه تیم هایی بازی خواهیم کرد.»

بعد از ظهور کریس رونالدو حدودا 10 سال پیش، رونالدوی برزیلی در برخی محافل ورزشی با نام مستعار "رونالدوی چاق" معروف شد. رونالدو از بهترین بازیکنان تاریخ برزیل است که 15 گل در بازی های جام جهانی زده است.  او که الان 37 ساله است و در دوران بازنشستگی خود به سر می برد، ظاهرا به اسم مستعارش نزدیک تر می شود. [span]

252 41

 

کد N8085

وبگردی